Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Posta era iPhone 4 hemskärmar


TryckVågen

Rekommendera Poster

2qv8lyp.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Fint. :) Varför har du Camera+ istället för vanliga kameran? Är +-appen bättre på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt:) hur har du fått apple ikonen som mapp namn?

 

Camera+ har sjukt bra filter, du kan editera foton, göra om sjukt mycket, och ja, det är helklart värd 15 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu så fler hemskärmar :P Har ingen fyra själv, men lovar att ta upp några bilder för er när den kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såg man verkligen hur fult det är med "gamla ikoner" på 4:an. Spotify och SHB är sjukt pixliga.

 

Älskar själv Camera+ appen som är mycket bättre. Enda nackdelen (och orsaken att jag inte använder den som ersättare) är att de bilder du exporterar till Kamerarullen inte blir geotaggade. En dealbreaker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såg man verkligen hur fult det är med "gamla ikoner" på 4:an. Spotify och SHB är sjukt pixliga.

 

Älskar själv Camera+ appen som är mycket bättre. Enda nackdelen (och orsaken att jag inte använder den som ersättare) är att de bilder du exporterar till Kamerarullen inte blir geotaggade. En dealbreaker!

 

Angående geotaggningen, märkte jag det nu också. Men ändå frågade den ju om att använda nuvarande plats? Helweird!

 

Sorry för OT. Lägger upp en egen på tisdag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min:

post-44230-1280684169,96_thumb.png

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt:) hur har du fått apple ikonen som mapp namn?

 

 

Detta undrar jag med...

 

 

/E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en iphone 4 och har aldrig haft en iphone förut så är en noobie. Så jag funderar på hur man gör mappar och flyttar om grejer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snyggt:) hur har du fått apple ikonen som mapp namn?

 

Du får leta upp en sån på internet och sen kopiera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående geotaggningen, märkte jag det nu också. Men ändå frågade den ju om att använda nuvarande plats? Helweird!

 

Sorry för OT. Lägger upp en egen på tisdag ;)

 

Finns en enkel förklaring, bilderna är geotaggade i Lightbox (i Camera+ appen) men om jag förstått det rätt så har inte Apple gett utvecklarna det API som krävs för att implementera det i bilden när man exporterar den. Så de är geotaggade, fram tills du exporterar till Kamerarullen, där sätter Apple stopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade en guide på macrumors om hur man fixar apple ikon som mappnamn

 

-

Open Safari on your iPhone

Go to Google or some search engine

Type in Glyphboard

Click on the link (should be first one)

Add the website to your homescreen (as a web app)

From there it explains it to you

 

EDIT: Tryckvågen tror du att du kan länka ditt wallpaper ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en iphone 4 och har aldrig haft en iphone förut så är en noobie. Så jag funderar på hur man gör mappar och flyttar om grejer?

Håll fingret på en app en stund, så börjar ikonerna att "bölja". Då är de flyttbara. Du kan dra en ikon till annan plats eller till en annan hemskärm om du drar "över kanten". Om du släpper en ikon på en annan så skapas automagiskt en mapp med de två ikonerna. Sen kan du fylla på den mappen mer fler ikoner.

 

För att gå tillbaks till normalläge när du är klar så klickar du bara på hemknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

EDIT: Tryckvågen tror du att du kan länka ditt wallpaper ?

http://dl.dropbox.com/u/7712192/aurora_stacks.jpg

 

Angående att camera + appen inte geotaggar när man exporterar är riktigt stynd, älskar appen när bilder blir snuskigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte fixat med apparna på första sidan så mycket men ;d funkar väl som det är tycker jag :D:)

post-56069-1280693092,9_thumb.jpg

post-56069-1280693145,35_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstasidan

 

8911d2e8fe585d2b3e9760ce230515ac.png

 

Andra sidan

 

0544e1b6fcbcb021173d75de06cb4abb.png

 

På tredje har jag bara en mapp som heter Övrigt där jag lägger sådant jag väldigt sällan eller aldrig använder så som Aktier, Kontakter osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...