Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Era beräknade Tele2 leveranstider? (i lager)


iLime

Rekommendera Poster

Nu är det så att jag lyckades beställa en 32gig iPhone 4 från webbutiken tidigt i morse när den fortfarande fanns i lager men jag fick ingen leveransinformation alls! Det stog på kvittot att en uppskattad tid skulle funnits i ett av de tidigare stegen men så uppmärksam var jag inte :)

 

Jag har testat att söka på mitt ordernummer under kundtjänst men det står att det inte finns (antagligen för att de inte har skickat den än?).

Sååå, vad har ni som fick tag på iPhone 4 via Tele2's webb butik för preliminärt datum? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

beställde min 02:00 , fick kvitto men inget lev datum, men dom sa väl att det blir ngnstans nästa vecka för de som han medans lagret räckte?

Mitt order nummer verkar inte heller finnas hos dem :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak här, beställde 12.34 enligt kvittot. Fick ingen uppskattad leveranstid och mitt ordernummer hittas inte:

 

post-3897-1280582859,4_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va konstigt :S, testade o ringa, stod i 40 min kö för att senare bli cut off när det va min tur

arg jag blev :@

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak här, beställde 12.34 enligt kvittot. Fick ingen uppskattad leveranstid och mitt ordernummer hittas inte:

 

post-3897-1280582859,4_thumb.png

 

Precis så ser det ut för mig med! Bara att hoppas att man verkligen får sin iPhone inom närmsta veckan över huvud taget. Tele2's system kanske "pajjade" helt iom överbelastningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa tror att dom har ett säreget system för just iphone 4 beställningar, verkar så iaf :)

 

Glada nyheten är att dom som han med att beställa en telefon medans de fanns i lagret får hem den nästa vecka mån-ons (första lev).

 

Nästa lev är ju om 2 v o.s.v

upp till 6v för den som inte riktigt han med ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa grabbar liten snabb fråga bara vad ni tror, jg beställde min Iphone 4 natten mot fredag(vid premiären) men det var strul med deras servrar osv. Så jag la min beställning vid 03:30 typ.. när tror ni jag får min kära Iphone?

Tacksam för svar !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjaa grabbar liten snabb fråga bara vad ni tror, jg beställde min Iphone 4 natten mot fredag(vid premiären) men det var strul med deras servrar osv. Så jag la min beställning vid 03:30 typ.. när tror ni jag får min kära Iphone?

Tacksam för svar !

 

Du kanske han med första leveransen, isf har du den ngn gng nästa vecka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske han med första leveransen, isf har du den ngn gng nästa vecka :)

 

Okej, det stod 2-3 dagar leverans så då borde jag ha den någon gång på Måndag elr Tisdag eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick igenom min iphone 4 hos tele2.se strax före klockan 03:00 på natten (Började vid 00:00)... var ett €#"%" eftersom man fick börja om hela tiden pga av deras server problem ..

 

Fick min orderbekräftelse ganska omgående precis som ni andra men inget leveransbesked ... Vi får väll se vad som händer under morgondagen ... Så fort ni hör något kan ni väll skriva ett inlägg och informera oss andra ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det stod 2-3 dagar leverans så då borde jag ha den någon gång på Måndag elr Tisdag eller?

 

Aa men den informationen beror på om man han med o beställa medans telefonen var i lager, du han säkert med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aa men den informationen beror på om man han med o beställa medans telefonen var i lager, du han säkert med.

 

Aa tror jag han med det stod inget meddelande att det är slut i lager och väntetiden är 2-3 veckor, det meddelandet var kl 12 på dagen på fredagen. Så jag han nog med :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas nu den ligger i lådan, under början på denna veckan!

Aa jag uppdaterar er med info! Och ni andra kan också göra samma sak det vore snällt så att man vet vart man ligger till.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni samma problem som mig, när jag försöker öppna mitt kvitto, som man får med ordebekräftelsen så får jag upp en sida där det står "tekniskt fel försök igen senare" har prövat i några timmar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

darkdefender

Har ni samma problem som mig, när jag försöker öppna mitt kvitto, som man får med ordebekräftelsen så får jag upp en sida där det står "tekniskt fel försök igen senare" har prövat i några timmar nu.

 

Det står samma hos mig, men det är förhoppningsvis inget att bry sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog idag kontakt med Tele2 på chatten i ett annat ärende, men passade på att fråga om min 16-gigare kommit iväg ännu, men fick bara svaret att den inte är skickad, och att jag skall avvakta.

På det frågade jag om jag då kunde förvänta mig ett leveransdatum några veckor fram, varpå svaret blev att om telefonen inte skickats inom några dagar kommer jag att få ett mail med information om ordern. Det andra svaret kändes lite copy-paste..

 

Såååå - det kanske blir ett par veckors väntan, trots att man var i tid med beställningen. Sucky!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog idag kontakt med Tele2 på chatten i ett annat ärende, men passade på att fråga om min 16-gigare kommit iväg ännu, men fick bara svaret att den inte är skickad, och att jag skall avvakta.

På det frågade jag om jag då kunde förvänta mig ett leveransdatum några veckor fram, varpå svaret blev att om telefonen inte skickats inom några dagar kommer jag att få ett mail med information om ordern. Det andra svaret kändes lite copy-paste..

 

Såååå - det kanske blir ett par veckors väntan, trots att man var i tid med beställningen. Sucky!

 

 

med andra ord vet inte chat supporten någonting .... svaret är ju kryptiskt och antyder ju varken eller om några tidsaspekter på vilka som får iphone4 från tele2 denna vecka ..

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min med posten precis :D:D:D

 

skojar du ? :D

 

avi .. fick du något sms / e-post ... ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett avi med posten 06:37 imorse var den på posten i Stockholm och jag kan hämta den efter kl 4 i södertälje men har inte fått något mail av Tele2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min med posten precis :D:D:D

 

Stort grattis! Hur känns den? Några bilder, filmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...