Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

PC Magazine lovordar Mac


Björn Nordström

Rekommendera Poster

Björn Nordström

Den annars PC-inriktade tidningen PC magazine har testat både nya iMac G5 och PowerMac G5 Dual 2.5 med 23" display. Kors i taket, men båda lovordas och beröms så att man nästan blir generad; iMac:en får fem av fem stärnor!

 

Här är PC Magazine's reviews:

PowerMac G5 Dual 2.5 "Adobe Photoshop tasks run faster than ever, to the point where they're almost instantaneous with our standard 58MB test file."

iMac G5 1.8 "It's about time they designed a computer like this."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är på väg mot ljusare mactider!!! :D

Ja, numera är Macarna så ljusa och vita. Utom möjligen PowerMac G5 då. Eller PowerBook, eller Sxerve. Men de andra är det.

 

Jag börjar sakna glada färger nu. Skulle vilja ha tillbaka FlowerPower.

Färgerna kom ji på ipod mini ;) Hopas PB kommer i olika färger :D

Det var ju en nyhet för ett tag sedan, om något apple, hade hittat på. Man skulle vist kunna ändra färg på skalet, med någon mjukvara. (det finns inte än, men kanske att det kan komma i någon framtida hårdvaruuppdatering)

Det hade varit kull att ladda in en bild i skalet, och sedan byta varje dag. Kompisar skulle nog undra om man köpt ny dator igen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är på väg mot ljusare mactider!!! :D

 

Det hade varit kull att ladda in en bild i skalet, och sedan byta varje dag. Kompisar skulle nog undra om man köpt ny dator igen :lol:

Dags att damma av min gamla 1400cs :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste nog vara så att det pratat med grafikerna på den egna tidningen annars hade dom nog slumrat in i evigheten

Vet inte, PC Magazine har alltid recenserat mac:ar till och från.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är på väg mot ljusare mactider!!!   :D

Ja, numera är Macarna så ljusa och vita. Utom möjligen PowerMac G5 då. Eller PowerBook, eller Sxerve. Men de andra är det.

 

Jag börjar sakna glada färger nu. Skulle vilja ha tillbaka FlowerPower.

När alla datorer var grå längtades det efter färger. När färgerna kom var det barnsligt och man ville ha strikta datorer. När de strikta datorerna kom ville man ha roliga igen..... hur ska datortillverkarna möta behoven...? :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste nog vara så att det pratat med grafikerna på den egna tidningen annars hade dom nog slumrat in i evigheten

Vet inte, PC Magazine har alltid recenserat mac:ar till och från.

Om jag inte missminner mig recenserade dom orginal-G5:orna också, och gav dom bra betyg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...