Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Now playing...


sim
 Share

Rekommendera Poster

Nu har jag lyssnat på Air - Alone in kyoto hundra ggr i streck.

bach har gjort ett stycke som heter Air, jag trodde du menade det, först när jag läst, men sedan läste jag klart :lol:

 

Air

 

Just nu spelar jag "The Flirt" med "Kim Larsen"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lyssnat på Air - Alone in kyoto hundra ggr i streck.

bach har gjort ett stycke som heter Air, jag trodde du menade det, först när jag läst, men sedan läste jag klart :lol:

 

Air

 

Just nu spelar jag "The Flirt" med "Kim Larsen"

Jo den har jag också, men den skulle jag inte klara av att lyssna på 100 ggr i rad. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren
Vet någon hur man kan länka rakt in i iTunes?

Hej!

 

Vad menar du??

 

Om du menar om man kan klicka på en länk på webben som leder till en strömmande mp3 fil/radio ja då är svaret ja filen läggs till automatiskt eller rättare sagt strömmens url.

 

Men det kanske du inte menar??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh, denna tråd hade jag missat!

 

Nu lyssnas det lite på Running Wild (piratmetal när den är som bäst!!!) för en stund sedan t.s. monk. Fan, borde ta och sova klockan är väl inte riktigt kristen eller vad det är man säger!?

 

/Klod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon hur man kan länka rakt in i iTunes?

Hej!

 

Vad menar du??

 

Om du menar om man kan klicka på en länk på webben som leder till en strömmande mp3 fil/radio ja då är svaret ja filen läggs till automatiskt eller rättare sagt strömmens url.

 

Men det kanske du inte menar??

Jag vill kunna länka så. om jag jag klickar på en länk så öppnas iTunes musicstore med den låten. Som på U2:s hemsida under download.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Temptations - Cloud Nine :)

Från ett album som heter Superfunk - enligt ID3-taggen iaf :lol::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Vem är det som hackat denna tråden??

 

Man får ju upp den där härliga Burn Baby Burn QT mactrailern men jag ser ingen länk här märkligt...???

 

Busungar :lol::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren
Vindarna viskar mitt namn.  (w00t)

Hej!

 

Jisses säger jag bara jisses :wacko:

 

Behöver du inet lite samtalsterapi efter den behandlingen? (w00t) :lol:

 

Själv lyssnar jag på Sopranos temasången Woke Up This Morning med Alabama3 riktigt bra låt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter o lyssnar på gammla tv-spelslåtar till nintendo 8-bit.

 

Just nu: Zelda A link to the past!!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter just nu vid en PC och lyssnar på dess oväsen som skulle överrösta en tvättmaskin som centrifugerar. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, den är helt okej. Visst låter den lite men del är knappt man hör den. Hade jag haft den på skrivbordet hade man kanske tänkt på den men nu står den på golvet och då hörs den nästan inte alls. Har inget som avskärmar den.

För övrigt fungerar den alldeles utmärkt. Surfning med Mozilla 1.3.1 och OS 9 går riktigt snabbt.

OK. Nu har jag sparkat igång min 7300. Den låter onekligen mindre, men helt tyst är det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Lyssnar just nu från soundtracket till rollspelet Legend of Mana (eller Saiken Densetsu 3 som det egentligen heter), med låten Song of Mana, en rätt typiskt småpopig tvspelslåt, sjungen av: Annika Ljungberg, känd i sverige som sångerska i Rednex! Första gången jag hörde låten, när jag satt och lyssnade på en internetradiastation, blev jag så förvånad att jag nästan ramlade av stolen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...