Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iSync hittar ingen skrivbar kalender i iCal plötsligt!


fuckintosh

Rekommendera Poster

fuckintosh

Jag har alltid kunnat synka min Sony Ericsson Aino med ical via isync men nu funkar det inte. Det blev klydd förra gången jag synkade och alla nya poster från telefonen la sin i nya kalendrar med samma namn som de gamla. Jag la in alla nya poster i de gamla kalendrarna i ical och försökte synka igen. Det gick inte. Så här står det i felmeddelandet. "Det finns ingen skrivbar kalender i ical. Innan du kan synkronisera dina kalendrar måste du öppna ett kalenderprogram som stöder synkronisering och skapa minst en skrivbar kalender. Öppna ical." Vad gör jag sen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Jag har fått exakt samma problem. Synkar frugans Sony Ericsson med iSync medan min iPhone går via MobileMe. Det har funkat klockrent innan men får upp samma dialogruta nu. Någon som vet hur man gör???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade följande svar i kommentarsfältet på denna artikel:http://alltommac.se/nyheter/apple-bjuder-in-till-ny-mobileme-kalender-beta/

Så då har det att göra med att man gick med på att uppgradera MobileMe-kalendern. Kan man "backa det" tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...