Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Iphone-enhet kan inte synkroniseras"


BigoAw

Rekommendera Poster

Hej, jag har sedan uppgraderingen försökt synkronisera min Iphone mot Itunes, Photo, cal, adress mm. Får konstant upp meddelandet "Iphone-enheten xxx kan inte synkroniseras. Det angivna filnamnet är en dubblett. Någon som råkat ut för detta, vad göra? Bug eller felinställt? Det mesta kommer med över men inte ringsignalerna. Jag har återställt telefonen flertal gånger och prövat att inte synka med allt men alltid samma felmeddelande. Otroligt irriterande!!

 

Hlsn BA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får samma meddelande, har återställt den flerantal gånger. är inte riktigt hundra men jag tror att det är musiken som spökar.

Sedan så vet jag inte om det har med detta att göra men mina egna ringsignaler synkas inte till min iPhone, men enligt iTunes så gör dom det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hittat problemet, det är programmet iToner som spökar.

 

Följ denna länk det fungerar utan problem nu. Får inte upp meddelandet och mina ringsignaler ät tillbaka. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Felmeddelanden beror oftast på att man använder något annat program någonstans som stör iTunes och iPhone. Det kan vara ett program i iPhone, det kan vara ett tillägg till iTunes eller ett helt externt program som rotar i iTunes bibliotek. Svårt att svara på...

Det som Apple rekommenderar enligt sina egna supportsidor, det är att slå av synkningen i iTunes för iPhone och sedan återställa telefonen. Detta tömmer telefonen. Slå också av apparna för synk, andra än Apples standardappar. De finns kvar i iTunes så du kan synka dem senare, men kör bort dem från telefonen till att börja med just för att försöka hitta var det är som strular.

När telefonen har återställts och kommit igång, prova kör synkning av kalender, om det fungerar lägg till konatkter, om det fungerar lägg till en till och så vidare. För att se helt enkelt var det är som strular.

När synkningen fungerar, så lägg till appar.

 

Det kan vara något program någonstans som inte helt fungerar med iOS 4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...