Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Hmmm min leverans datum är 2 juli ska se om jag vågar byta tillbaka till Borderlinx adress. Deras frakt var skitbillig.

 

Grattis i alla fall hoppas det står shipped snart. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm min leverans datum är 2 juli ska se om jag vågar byta tillbaka till Borderlinx adress. Deras frakt var skitbillig.

 

Grattis i alla fall hoppas det står shipped snart. ;-)

 

varför ska du byta tillbaka till borderlinx? lite säkrare om du har den till en kompis ju! Dumt att riskera om de nu skulle va så att dem klyddar och tar bort alla borderlinx.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

saxat:

 

"First they said Thursday, and we said "OK, fine." Then they said Wednesday, and we said "What now?" Now they say "Now," and we say "NOW?!?"<br style="line-height: 0.8em; ">Yes, continuing the theme of the iPhone 4showing up well before its time, the first shipments are actually arriving even earlierthan the early-arrival warning from last night. Several tipsters report that they havetheir shiny goodness in hand already."

 

 

tappahakan.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste någonstans att detta kan ta lite längre tid än väntat..

Gratis frakt visst...

Men UPS etc lär ju få "araben" när de ser listan med paket som ska levereras på en och samma dag.

 

Överdrift, tidspress och kritik är väl något som talar för oss Borderlinx-kids .. vi smälter in bland de övriga propellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Prepared for Shipment - Your items have already been prepared for shipment and cannot be changed online or by our customer service department. We’ll send you an email when your item(s) have shipped."

Tror inte dom kommer att stoppas när dom skriver så.

Jag kom in på sidan och såg bilder från tjommen som hade fått sin lur 2 dagar för tidigt. Hur ofta händer sånt? Ascoolt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fillilutten

Yey! Då var min iPhone skickad! Kommer fram som de lovat, den 24 juni!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yey! Då var min iPhone skickad! Kommer fram som de lovat, den 24 juni!

 

 

Hur spårar man den på TNT?

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fillilutten

Hur spårar man den på TNT?

 

//E

 

Vet inte, det står att jag har UPS.

 

Vet någon av hur det är med leverans till reception istället för person som står på ordern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min också skickad, bara vänta mail från Borderlinx då va?

Underbart!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att beställa en från UK.

Hur går man till väga och hur räknar jag ut alla kostnader?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bli intressant och se huruvida de reglerar Borderlinx eller ej efter första vågen nu.

 

Kan tänka mig att många inklusive mig själv har lagt beställning nu när ni "first-wave" beställare fått era skickade.

 

Man får snällt vänta och se till den 14:e Juli, spänningen är olidlig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

storkram.gif

 

Ganska trevligt mail.. !

 

Hur gick du till väga för att beställa den från UK eller US? (där man köper den olåst)

 

/ Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är ju lockande att ändra adressen till borderlinx, men frågan är inte om Apple UK stoppar ordrar när det är mindre volymer att skicka ut under den tredje vågen med iPhones...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick du till väga för att beställa den från UK eller US? (där man köper den olåst)

 

/ Jimmy

 

 

 

så vit jag vet man kan inte köpa iphone 4 olåst i USA utan bara i d två länderna Frankrike och England,enligt andra killarna som beställde så e billigaste alternativ e England

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har någon en bra checklista/guide hur man gör bytet från sin gamla iPhone till den nya? Hur man får in allt i den nya och hur man gör med sin befintliga. I mitt fall tänkte jag låte tjejen överta på 3Gs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är ju lockande att ändra adressen till borderlinx, men frågan är inte om Apple UK stoppar ordrar när det är mindre volymer att skicka ut under den tredje vågen med iPhones...

 

men... ändå, jag har varit skeptiskt, men om vi nu får i första vågen så är det väl mer som tyder på att andra vågen och tredje vågen också får sina?

 

jag skulle inte dra mig att beställa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snabba frågor till er som beställer från UK:

 

1, Är de olåsta?

 

2, Hur funkar det med garanti?

 

Jag är ruggigt sugen på att beställa jag med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två snabba frågor till er som beställer från UK:

 

1, Är de olåsta?

 

2, Hur funkar det med garanti?

 

Jag är ruggigt sugen på att beställa jag med :)

 

Jag har inte beställt själv men många andra har gjort det tror jag,,om du köper från England eller Frankrike då e de OLÅSTA,garanti vad jag vet funkar bara där du köpte den från om jag har fel någon få gärna rätta till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte beställt själv men många andra har gjort det tror jag,,om du köper från England eller Frankrike då e de OLÅSTA,garanti vad jag vet funkar bara där du köpte den från om jag har fel någon få gärna rätta till

 

Att de är olåsta är ju ett stort plus. Om de däremot inte har garanti världen över är ju det rätt kass! Kanske får hålla mig ändå. Nu skeppas de ju ut 14e juli står det... Då kan man ju lika gärna hålla sig tills de släpps i sverige känns det som. Fast samtidigt vill man ju ha en så snabbt som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...