Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Tack så mycket! Då är det ju värt att köpa en från UK, har dessutom kusiner där!

 

Apple <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Funderar på att köpa Tomtoms hållare till Iphonen.

Har ingen Iphone idag, men har planerat att köpa en 4g när den släpps.

 

Någon som vet om den hållaren kommer fungera med Iphone 4g?

 

Garanterat inte då den inte har samma formfaktor. Och i en sådan hållare vill man ju att den ska sitta perfekt utan riskt för att ramla... Vänta några månader så har det kommit en ny hållare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Läste detta inlägget precis från flashback forum;

 

Pratade precis med borderlinx och de sa att apple inte tillåter deras adress.

 

Amy: I would like to inform you that Apple will accept your order initially but later on after confirming the address they will cancel your order

 

Vad ska vi tro!?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste detta inlägget precis från flashback forum;

 

Pratade precis med borderlinx och de sa att apple inte tillåter deras adress.

 

Amy: I would like to inform you that Apple will accept your order initially but later on after confirming the address they will cancel your order

 

Vad ska vi tro!?!

 

Dom kommer att ta bort alla ordrar från Borderlinx.

Det är bara att ge upp och vänta ut till november/december här i Sverige.

 

Jag har givit upp helt efter att ha hört med en polare som pratat med Apple UK.

De har inte tid att gå igenom alla ordrar när de kommer in, utan sorterar ut dom när posten ska gå.

 

Man får bryta ihop och ha sin backup-telefon ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä nä nä nä nä, jag ska ha min nu. Annars får det bli en Android nästa gång. Skärp er j-a äpplesäljare!

 

tappahakan.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arghhh... Orkar inte med all spekulerande om Borderlinx. Bytte precis adress till en vän i England.

 

Då slipper jag oroa mig mera. cool.gif

 

 

Fattar dock inte varför Apple inte skulle vilja leverera till Borderlinx. När de inte behöver ta hänsyn till teleoperatörer borde väll det spela ingen roll vem som köper? Man vill väll sälja så många man kan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack och lov att jag ångrade mig sista sekunden annars jag var nära och lägga en beställning ,,jag väntar tills den kommer hit till sverige istället..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gjorde du rätt i... nu slipper du bli fälld på målsnöret av idioterna på Apple.

men kan ändå ha varit värt mödan och försöka.. med tanke på att Iphone 4 inte lär komma till Sverige förrän till vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

tack och lov att jag ångrade mig sista sekunden annars jag var nära och lägga en beställning ,,jag väntar tills den kommer hit till sverige istället..

Feeeeeeeegis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gjorde du rätt i... nu slipper du bli fälld på målsnöret av idioterna på Apple.

men kan ändå ha varit värt mödan och försöka.. med tanke på att Iphone 4 inte lär komma till Sverige förrän till vintern.

 

Källa på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Feeeeeeeegis!

 

 

 

 

hehehehhahahahha,,gå och söka efter dina pengar istället, heheheh,men när det gäller om jag e feeeeeeegggggiiiissiisiisis så du får lära känna mig först,hehehehahaha

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iphone 4 kommer till sverige i slutet av juli ,källan e Apple.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man med i EU så borde man få handla var man vill. Tror inte folk i USA skulle acceptera att bli behandlade som vi gör här.

 

"nä du får inte handla i Texas för du bor i Arizona" typ

 

Just nu har Apple dom mest attraktiva grejerna, men när andra har likvärdiga så behåller man dom kunder man behandlat väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Källa på det?

 

På vad?

 

Att Iphone 4 kommer vara så jävla försenad så den kommer iskall när den väl kommer till Sverige?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

På vad?

 

Att Iphone 4 kommer vara så jävla försenad så den kommer iskall när den väl kommer till Sverige?

Men skriv någon annanstans gnällspik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm. Förmodligen gör Apple en tabbe här. Tveksamt om de har rätt att neka någon från ett annat EU-land att köpa en telefon i deras engelska webbshop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vad?

 

Att Iphone 4 kommer vara så jävla försenad så den kommer iskall när den väl kommer till Sverige?

Skärp dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärp dig.

 

Säger detsamma då.

Skärp dig.

 

Tror du att Iphone 4 kommer till Sverige i juli?

 

Frågan är vem som är längst i från sanningen, min överdrift med jul/december och eller din övertro till Apples logistik att dom kan leverera till Sverige i juli.

 

Iphone 4 kommer inte levereras till Sverige i juli.

Släpp tanken så blir du mindre besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger detsamma då.

Skärp dig.

 

Tror du att Iphone 4 kommer till Sverige i juli?

 

Frågan är vem som är längst i från sanningen, min överdrift med jul/december och eller din övertro till Apples logistik att dom kan leverera till Sverige i juli.

 

Iphone 4 kommer inte levereras till Sverige i juli.

Släpp tanken så blir du mindre besviken.

 

Tror det till motsatsen bevistats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det till motsatsen bevistats

 

Då ska jag bli först att skrika här när höstlöven ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@SvenAntenn: Håller med dig, lär iaf inte komma innan mitten av augusti. Talade med en kompis på tre senast idag om det. Köp från UK för fan och kör bara propellerbaver.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om man verkligen får leveransvägra. Inom min branch gjordes försök att hindra konkurrens från näthandelsföretag men jag har fått uppfattningen att det är olagligt. Om jag som Svensk inom EU inte får handla i England på nätet så borde samma ju gälla om jag knallar in i en butik i London.

Jag hatar den typen av förmynderi som Apple håller på med. Skulle vara riktigt gött om EU nöp dom i örat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger detsamma då.

Skärp dig.

 

Tror du att Iphone 4 kommer till Sverige i juli?

 

Frågan är vem som är längst i från sanningen, min överdrift med jul/december och eller din övertro till Apples logistik att dom kan leverera till Sverige i juli.

 

Iphone 4 kommer inte levereras till Sverige i juli.

Släpp tanken så blir du mindre besviken.

 

Om du kollade på WWDC10 Keynote så märktes det att Steve Jobs var väldigt stolt över "Den snabbaste lanseringen någonsin" och kommer nog hålla detta, men han sa inte något om hur många det skulle levereras. Jag tror även fast de har stort tryck i de länder som går att förhandsboka nu så kommer de skicka ut några till de länder som han sa på Keynoten, bara för att fortfarande kunna hävda att det är den snabbaste lanseringen. Visserligen kanske det bara blir ett par tusen enheter som tar slut efter 10s men då har Apple ändå släppt enheten i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om man verkligen får leveransvägra. Inom min branch gjordes försök att hindra konkurrens från näthandelsföretag men jag har fått uppfattningen att det är olagligt. Om jag som Svensk inom EU inte får handla i England på nätet så borde samma ju gälla om jag knallar in i en butik i London.

Jag hatar den typen av förmynderi som Apple håller på med. Skulle vara riktigt gött om EU nöp dom i örat.

 

Varför inte anmäla dem?

 

(Om du inte får din lur alltså...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...