Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

Alla dessa företag du tipsade om kan bara ge dig en adress i USA ej i UK...

 

//E

 

Jag tipsade inte om, jag bara rabblade upp de jag visste om höll på med detta på rak arm.

 

Jag drog också för 1 min sen ett gooogle sök på virtuell adress / virtuell office UK och fick multum med svar.

I massa prisklasser.

 

Det går absolut att genomföra på många olika sätt utan Borderlinx.

 

Om Apple bestämmer sig för att radera Borderlinx ordrar så kommer det ju säkerligen vara hundratals.

Och jag har svårt att tro att det hanteras manuellt.

 

Sannolikheten är väl störst att ordern raderas om betalningen inte går igenom eller att Apple gör en koll innan shipping-datumet.

Har svårt att se att dom har manuell hantering av ordrar den 24:e juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar
TryckVågen

Någon som vet om det finns några skal nu? Har sett de på apples hemsida men de verkar vara ett hölje (?) bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silicon och plastskal stänger bara in fukt och med det härdade glaset så behöver du nog inget repskydd. Men dom fina skinnfodralen som finns till 3:an borde väl passa? Typ det här som jag använder nu:

 

Skinncase

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FEL.

För dom som beställer nu är det 14:e

Tidigare var det 2:a

Och först 24:e juni.

 

Ja. Det va ju det ja skrev. I bästa fall 14 Juli...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Silicon och plastskal stänger bara in fukt och med det härdade glaset så behöver du nog inget repskydd. Men dom fina skinnfodralen som finns till 3:an borde väl passa? Typ det här som jag använder nu:

 

Skinncase

Sant, men frågan är hur telefonen tål tappningar, för det händer ju förr eller senare. Fast den verkar ju otroligt kompakt å hård.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som beställt från Borderlinx!!

När ni skrivit in adressen ni fått från dem så vill apple store ändra den till :

 

 

Matching address

 

Om man sen trycker contineu där så försvinner ju Id:t som är kopplat till dig!

Hur ska borderlinx kunna veta vems varan är då? står ju på deras sida att man ska va noga med att gå med sitt id nr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som beställt från Borderlinx!!

När ni skrivit in adressen ni fått från dem så vill apple store ändra den till :

 

 

Matching address

 

Om man sen trycker continue där så försvinner ju Id:t som är kopplat till dig!

Hur ska borderlinx kunna veta vems varan är då? står ju på deras sida att man ska va noga med att gå med sitt id nr.

 

 

Sorry hittade en knapp där det stod click here för att ändra till adressen du angav och då kommer ens id nr med.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska trycka "click here".

 

Borderlinx onlinechat fungerar ganska bra.. om man inte får någon av brudarna som inte kan ett smack.

Sen kan man ju alltid ringa Apple om man funderar över något med ordern, dom är trevliga där i alla fall i UK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska trycka "click here".

 

Borderlinx onlinechat fungerar ganska bra.. om man inte får någon av brudarna som inte kan ett smack.

Sen kan man ju alltid ringa Apple om man funderar över något med ordern, dom är trevliga där i alla fall i UK.

 

ok tack! Nu har jag äntligen gjort det! Nu får det bära el brista! Iphone 4 32gb förhoppningsvis levererad i nästa månad! håller tummarna på att inte apple klyddar!

det lär ju bli en hel del pengar som dem måste betala tillbaka till alla som beställt via borderlinx om dem väljer att köpet inte ska gå igenom pg"fake adress"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer man kunna fixa ett bra ab. sen utan att köpa telefonen i Sverige? Om man vill köpa den i UK och sen ha ett bra ab med typ telia eller telenor dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Kommer man kunna fixa ett bra ab. sen utan att köpa telefonen i Sverige? Om man vill köpa den i UK och sen ha ett bra ab med typ telia eller telenor dvs.

Självklart, dom i UK är upplåsta, annars skulle vi som beställt inte gjort det. Så det är bara att tryck in sitt telia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste också den länken. Verkar lovande! Såg ni killen i Dallas dom tältar 6 dygn för att va först i kön?

 

Telenor har ett obegränsad surf för 99 kr/mån. Jag kör det, låga hastigheten men jag kör 90% WIFI så det räcker för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Snälla låt våra ordrar gå igenom!!! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många här har bordelinxordrar som är planerade att gå iväg under nästa vecka?

Är lite osäker på om man ska våga använda dem eftersom Apple storkancellerade iPadordrar till borderlinx i våras...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många här har bordelinxordrar som är planerade att gå iväg under nästa vecka?

Är lite osäker på om man ska våga använda dem eftersom Apple storkancellerade iPadordrar till borderlinx i våras...

 

 

Dom flesta här har Borderlinx adresser, så det handlar nog bara om ren tur om man lyckas få sin order godkänd av Apple...

Bara att fortsätta hålla tummarna. Ju närmare den 24:e vi kommer, dessto större är chansen att Apple verkligen skickar iväg våra ordrar till Borderlinx. Det har nu gått ca. 3 1/2 dygn sedan jag fick min orderbekräftelse från Apple. Är den inte "canceld" imorgon eller på mådag så tror jag att detta kommer att funka!

 

/E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 juni 2010 00.08 .. fick jag min bekräftelse.

Så det borde banne mig ... gå denna gången.

Men samtidigt så var det ju Apple US som tog bort Ipad ordrar?

De kanske inte har samma rutiner som UK.

Kommer bli väldigt många härinne och på andra ställen om Apple börjar bråka. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 juni 2010 00.08 .. fick jag min bekräftelse.

Så det borde banne mig ... gå denna gången.

Men samtidigt så var det ju Apple US som tog bort Ipad ordrar?

De kanske inte har samma rutiner som UK.

Kommer bli väldigt många härinne och på andra ställen om Apple börjar bråka. :)

 

 

Men det konstigaste är ju att dom verkar inte ta bort alla ordrar. Jag har läst på flera olika utländska apple-forum, och där finns det en hel del som fick sina iPad-ordrar fr USA att gå igenom via Borderlinx.

 

Så jag undrar vad det är som får dom att ta bort vissa ordrar, och behålla andra...

Dom kan ju inte sitta och gå igenom alla manuellt.

 

//E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer mikrosim hit då? Eller kommer alla här klippa sina själva? :SjuktosäkerT:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer mikrosim hit då? Eller kommer alla här klippa sina själva? :SjuktosäkerT:

 

Bara du pratar med din operatör, alla har det nu.

Jag fick min i Teliabutiken på 10 min.

 

Inga problem.

Om du är händig kan du klippa vad jag förstått, men rekommenderar att du bara fixar ett från din operatör.

 

Kostade inget för mig.. men vet ej vilka rutiner de har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Bara du pratar med din operatör, alla har det nu.

Jag fick min i Teliabutiken på 10 min.

 

Inga problem.

Om du är händig kan du klippa vad jag förstått, men rekommenderar att du bara fixar ett från din operatör.

 

Kostade inget för mig.. men vet ej vilka rutiner de har.

Fick du ett av telia? Jag ringde och dom gav bara ut till Mobila bredbands äger just nu och det skulle gå strax att få till mobila kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du ett av telia? Jag ringde och dom gav bara ut till Mobila bredbands äger just nu och det skulle gå strax att få till mobila kunder.

 

Gick till butiken i Stockholm Kungsgatan.

Jag gick fram "jag vill ha ett micro-sim".. han kutade ut i lagret o hämtade.

 

Fick den.. in och ut på väldigt kort tid.

 

Ring till den butiken i så fall eller be att få prata med någon annan på din butik.

För det är rent skitsnack att de inte har dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köpa Tomtoms hållare till Iphonen.

Har ingen Iphone idag, men har planerat att köpa en 4g när den släpps.

 

Någon som vet om den hållaren kommer fungera med Iphone 4g?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...