Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 4, då var det dags.


yocke

Rekommendera Poster

iPhone 4,

Nu är det nära, och redan idag kan du boka ditt egna ex.

 

20100615-00000617-san-bus_all-view-000.jpg

 

Från och med idag 17:00 Japansk tid är det möjligt att förboka ditt egna ex, av iPhone 4.

Om man nu orkar stå i de köerna som bildats redan nu framför de flesta Softbanks butikerna!!

Softbank som håller i iPhone presentera även en prislista som inte direkt är så annorlunda..

I regel så ser priserna exakt likadana ut som när dom släppte 3G, och 3Gs, men denna gång så får man bara mer utrymme för pengarna..

 

32, går på 57,600 Yen

16, går på 46,080 Yen.

 

Självklart är dom låsta till Softbanks nät.

Men nu börjar det närma sig..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Oj, det var ju mycket billigare än vad de olåsta i Frankrike och England kostade..

 

För det är olåst de säljer i Japan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, dom är låsta här, ja!

Samma som iPad 3G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en olåst svart iPhone4 32g i kassan på Appstore-UK. Blir 7100 kr med frakt. Är väldigt sugen men inte 100 bestämt mig. Någon här som har beställt än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp. Tryckte på beställknappen hos Appstore UK. Fick försöka 7-8 gånger innan köpet gick igenom. Kanske fler som shoppar idag. HAHA phika.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp. Tryckte på beställknappen hos Appstore UK. Fick försöka 7-8 gånger innan köpet gick igenom. Kanske fler som shoppar idag. HAHA phika.gif

 

Hoppas du beställde till en UK-adress. Annars lär det inte bli mycket av leveransen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja och ja. Dom är olåsta och köpet går via en UK-adress. Man kan registrera sig här och sen handla i England. Hoppas inte Apple stoppar det här https://www.borderlinx.com/ före leverans.

599 pund för en 32gig inkl frakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades tillslut boka via Apple UK store idag. testade imorse, men store var nere från 7am till 9am, och sedan hade de länkproblem halva dagen :-) gick iaf igenom senare, så hoppas ha en iPhone 4 i handen nästa torsdag. Har dock inget microsim kort så blir till att klippa lite i mitt befintliga sim-kort :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag kollade med Telenor-Emma i min butik så hade dom beställt massa microsim. Det är väl bara att gå in och byta när telefonen kommer antar jag?

 

Ska den komma redan nästa torsdag? Trodde dom skulle skickas den 24e juni och sedan 3-7 dagar, men jag kan ha missförstått. Menar dom att vi ska få dom 24e?

 

Hoppas det! galetglad.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktet säger att Vit skall vara försenad.

Men det skumma är att Softbank Japan nu lovat ut vita den 24.

Kan det bli ett kul kalas eller, gäller bara förseningen av lager förberedelserna inför den 24..??

 

Vi får se..

Skall bli kul det här!!

 

Den 24 smäller det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joel.p.oberg@hotmail.com

Hur funkar det att beställa ifrån england? Det är precis samma iphone 4 som kommer att säljas i sverige eller? Det verkar rätt så billigt med bara 7000 tror ni den blir dyrare i sverige?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är olåst och man får den tidigare, tror priserna blir rätt lika men ingen uppgift finns än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde just ett microsim från Telenor. Kan vara bra att tänka på några dagar innan leverans för er som också beställer nu. Inte säkert butikerna har och klippa själv känns sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades tillslut boka via Apple UK store idag. testade imorse, men store var nere från 7am till 9am, och sedan hade de länkproblem halva dagen :-) gick iaf igenom senare, så hoppas ha en iPhone 4 i handen nästa torsdag. Har dock inget microsim kort så blir till att klippa lite i mitt befintliga sim-kort :-)

 

 

Hur gör du då för att klippa till ditt egna själv? Klipper du på fri hand? Eller har du nått slags verktyg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TopFlySecurity

Ja och ja. Dom är olåsta och köpet går via en UK-adress. Man kan registrera sig här och sen handla i England. Hoppas inte Apple stoppar det här https://www.borderlinx.com/ före leverans.

599 pund för en 32gig inkl frakt.

 

Vad kostar frakten och vilken fraktfirma använder du? Antar att du känner nån i UK som fixar andra delen av frakten va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du registrerar dig på borderlinx.com så skickas den dit i UK och sedan hem till dig med DHL. Tror frakten blir 300, registrera dig är gratis. Enkelt o bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du registrerar dig på borderlinx.com så skickas den dit i UK och sedan hem till dig med DHL. Tror frakten blir 300, registrera dig är gratis. Enkelt o bra.

 

 

kan du berätta lite mer,registrera man sig på borderlink sen hur går det till vem ska ta emot den där och skcika vidare hit??????????????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TryckVågen

Du registrerar dig på borderlinx.com så skickas den dit i UK och sedan hem till dig med DHL. Tror frakten blir 300, registrera dig är gratis. Enkelt o bra.

Hur är det med garanti? Vart ruskigt nyfiken nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan du berätta lite mer,registrera man sig på borderlink sen hur går det till vem ska ta emot den där och skcika vidare hit??????????????????

 

dom har en skapligt.... EXTREMT pedagogisk illustration på sin hemsida.

det är hur enkelt som helst.

 

läs på lite om både moms/tull/bordelinx om du känner dig osäker.

oftast är det ett google sök bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bestämt mig för att köpa en via Telia när den väl kommer hit.

 

Någon som vet när/var man kan boka sitt ex?

 

Samt hur man fixar ett sådant microsim?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

frolunda123

som om jag fattat det rätt kan man beställa en iphone från apple store uk fast det måste vara en engelsk addres.

 

Andra frågan: När man får den kan man göra så som en vanlig iphone och Uppdatera den utan den förstörs eller måste man jailbreaka den?

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...