Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Forumet är hopplöst jobbigt numera


Tigercop

Rekommendera Poster

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Det lutar åt att du har postat i fel tråd... tongue.gifwink.gif

 

 

Haha, det missade jag totalt. borstatanderna.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att filtera bort iPhone när man väljer Visa nya inlägg?

 

Så blir forumet i mitt tycke bättre.

 

Finns ju en knapp för Allt om iPhone, där kan väl finnas en "Visa nya inlägg" där också.

 

 

Var inne och kolla på 99mac och där visas ta mig tusan inga iPhone i deras Visa nya inlägg..

 

kanske man.... :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ställt frågan on det med den nya mjukvaran är möjligt att filtrera (det var det ju inte med den gamla) men inte fått något svar. Varför vet jag inte - Joel har svarat på tekniska frågor både före och efter

 

Jag vet inte om jag målar fan på väggen men jag undrar om det kan vara så att vi ska se maximalt antal sidor med "nya inlägg" för att det ger fler sidvisningar av reklamen. Om man kan filtrerar bort iPhone, iPad, iPod och kanske annat man inte är intresserad så blir det ju inte så många sidor. Som sagt, det kan vara fel men annars undrar jag varför vi inte kan få välja vilka kategorier vi vill se.

 

Ja, även jag finner 99.se sympatiskt vad gäller att man kan välja vilka kategorier man vill se. Dessuom kan man hålla markören över ämnesraden i listan och få en bit av inläggstexten. Men det är klar, då kanske man inte klickar upp sidan ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt då att alla andra websidor funkar utmärkt utom det här forumet. Det är ngt fel i forumet så gör att en ny tab öppnas varenda gång man ska svara på ett inlägg.

 

Vad som är ännu mer märkligt är att detta verkar ignoreras? Det är väl fler än du och jag som sitter med Safari och öppnar trådar i flikar?

 

Enda sättet är att inte stänga en enda flik förrän man har läst färdigt, för då är det helkört...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som är ännu mer märkligt är att detta verkar ignoreras? Det är väl fler än du och jag som sitter med Safari och öppnar trådar i flikar?

 

Enda sättet är att inte stänga en enda flik förrän man har läst färdigt, för då är det helkört...

 

Nejdå, vi är många... Jag var den förste att rapportera detta direkt till Joel en liten stund efter att Safari 5 fanns tillgängligt.

 

Lösningen är att köra MW i ett eget fönster samt att ställa in att inte öppna länkar i nya flikar....

 

Joel påstår att lösning är på G, men vi vet alla hur snabba de är.... propellerbaver.gifchockadskeptisk.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne och kolla på 99mac och där visas ta mig tusan inga iPhone i deras Visa nya inlägg..

 

kanske man.... :fundersam:

Men 99 har väl ingen papperskorg? :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...