Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

Klart Bodström ska bo i USA och ta flyget hem för skattepengar!

 

 

SvD

 

Expressen

 

Aftonbladet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kan du läsa att han ska åka hem för skattepengar?

Blir det inte så om han blir minister? Ersättning för dubbel bosättning, resor till och från jobbet, avdrag etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det inte så om han blir minister? Ersättning för dubbel bosättning, resor till och från jobbet, avdrag etc?

Vad jag kunde se, så stod det att han tänkte börja sin (eventuella) tid som minister med att vara ledig.

Blir ingen ersättning av den typen du föreslår då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var strongt gjort av Thomas di Leva, heder åt honom.

 

Tjejens borde få efterräkningar för detta

Och hon ska utge sig för att vara komiker? Ser då inget roligt i det hon ställt till med

Kärleken är inte alltid en dans på rosor. Vet väl alla som upplevt det.

Det jag upprörs mest över är medias intrång i det privata. Skriv om deras arbete istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att inte denna lagen gäller Här i Sverige :whistling: :whistling: :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att inte denna lagen gäller Här i Sverige :whistling: :whistling: :whistling:

 

Oj, oj, oj... Vilka påhitt! :P Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, känns bara dumt! Man har ju ett val om man vill ge sina "bästa år" till någon som är gift. För mig låter det som en dålig idé och det är ingenting som bör belönas! Och andra sidan så har han varit otrogen i 20 år och bör ju få avlägga någon typ utav straff, men det bör vara upp till frugan, inte lagboken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att inte denna lagen gäller Här i Sverige :whistling: :whistling: :whistling:

 

Jaså, har du någon vid sidan av? :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa har råd att slänga pengar i sjön..

 

 

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...