Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

8 minuter sedan, mikaellq säger:

Han verkar fortsätta vinna och vinna... :P :pompoms:

Är du FÖR Trump!?!? :chock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, Axelman säger:

Är du FÖR Trump!?!? :chock:

Japp. Han har gjort mer för en fri och fredlig värld än någon tidigare president. Du ska inte tro på det som skrivs i AB.

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, mikaellq säger:

Japp. Han har gjort mer för en fri och fredlig värld än någon tidigare president. Du ska inte tro på det som skrivs i AB.

Visst skojjar du med mig nu! :P Eller...? :huh: Säg att du bara skojjar.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, Axelman säger:

Visst skojjar du med mig nu! :P Eller...? :huh: Säg att du bara skojjar.... :cry:

Att vara advokat för både Trump och Apple kan bli knivigt vad gäller förtroendet för endera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, Axelman säger:

Visst skojjar du med mig nu! :P Eller...? :huh: Säg att du bara skojjar.... :cry:

Jag är seriös. Läs mer än Aftonbladet, gärna sådant från andra länder också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, Alix säger:

Att vara advokat för både Trump och Apple kan bli knivigt vad gäller förtroendet för endera.

Finns inget motsatsförhållande att problematisera. Dessa bägge intressesfärer överlappar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, mikaellq säger:

Finns inget motsatsförhållande att problematisera. Dessa bägge intressesfärer överlappar inte.

46 av 50 Appleprodukter riskerar strafftullar. Jag vågar nog hävda att Trump och Cook ser väldigt olika på detta. Men för en Trumpanhängare är förstås detta inget motsatsförhållande. Fake news! :D 

 

https://graphics.reuters.com/USA-TRADE-APPLE/0100B25R11Y/index.html

  • Gilla 1
  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24 minuter sedan, mikaellq säger:

Jag är seriös. Läs mer än Aftonbladet, gärna sådant från andra länder också.

Du är bra jävla blåögd. En person som tror att man kan bekämpa orkaner med kärnvapen ska inte ha den befattning han har. 
Du ska nog se den här dokumentären. 
https://www.netflix.com/title/80117542?s=i&trkid=13747225

 

Bevis finns för att Bannon, Trumps kampanj ledare startade Cambridge Analytica som i sin tur påverkade väljarna. 
 

”Grab them by the pussy” 

Tror du Obama hade blivit vald om han yttrat dom orden. Amerikanare är ett korkat folk. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, Alix säger:

46 av 50 Appleprodukter riskerar strafftullar. Jag vågar nog hävda att Trump och Cook ser väldigt olika på detta. Men för en Trumpanhängare är förstås detta inget motsatsförhållande. Fake news! :D 

 

https://graphics.reuters.com/USA-TRADE-APPLE/0100B25R11Y/index.html

Dåligt för mig som planerar att skaffa ny Mac men förändrar inte min åsikt att Apple utvecklar de bästa datorerna i världen samt att Trump gjort mer för denna krigshärjade värld än någon tidigare president är bara ett faktum och syns dessutom på hur älskad han är av de flesta amerikaner.

Läs inte Aftonbladet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

46 minuter sedan, Pocahontas säger:

 

Den bästa vi haft på länge.

Hade viljat se henne som statsminister!

Var det inte hon som på mindre än en vecka lyckades bli mer eller mindre hatad av både Israel och diverse araber?

 

Bortsett från att Trump verkar lika socialt smidig som en stenkross så har han lyckats ganska bra (jämfört med sina företrädare) med att inte starta några nya krig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

lyckats ganska bra (jämfört med sina företrädare) med att inte starta några nya krig.

Räknas inte ordkrig och handelskrig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Var det inte hon som på mindre än en vecka lyckades bli mer eller mindre hatad av både Israel och diverse araber?

 

Bortsett från att Trump verkar lika socialt smidig som en stenkross så har han lyckats ganska bra (jämfört med sina företrädare) med att inte starta några nya krig.

Hade det varit bättre att hon varit underdånig? Kurage kallar jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, lappen71 säger:

Hade det varit bättre att hon varit underdånig? Kurage kallar jag det.

Att som diplomat på så kort tid lyckas göra sig till ovän med samtliga parter i en konflikt har jag svårt att se som meriterande.

 

Men det är lite kul att både hon och Trump visar kurage.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Att som diplomat på så kort tid lyckas göra sig till ovän med samtliga parter i en konflikt har jag svårt att se som meriterande.

 

Men det är lite kul att både hon och Trump visar kurage.

Säger du samma sak om Carl Bildt? Han var portad av Israel också. Säger mer om deras politik än våra diplomater/politiker.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Säger du samma sak om Carl Bildt? Han var portad av Israel också. Säger mer om deras politik än våra diplomater/politiker.

 

Grejen med Margot var ju inte att hon var portad av Israel, det kan nog vem som helst bli, utan att hon samtidigt lyckades reta upp en hel konflikt.

 

CB har en imponerande förmåga att slingra sig ur alla möjliga konstigheter han hamnat i. En SR-reporter nämnde något om att han verkade betrakta varje intervju som en tävling. Han hade koll på återstående tid och skulle givetvis vinna intervjun.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, mikaellq säger:

Jag är seriös. Läs mer än Aftonbladet, gärna sådant från andra länder också.

Varför tjatar du om Aftonbladet? Seriös? Trump har gjort världen oerhört instabil sedan han blev president. Han underminerar sitt rättsväsende och lägger sig i vårt. Han skiter i miljön och säger upp det bästa avtal vi har haft, Parisavtalet. Han är en sexistisk mansgris i kubik. Och så vidare och så vidare. En vandrande katastrof. Hur tusan kan du mena att du är seriös som står upp för clownen Trump som aktivt motarbetar sund demokrati? Dags för dig att läsa vettiga media.

Redigerad av Axelman
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, mikaellq säger:

Japp. Han har gjort mer för en fri och fredlig värld än någon tidigare president. Du ska inte tro på det som skrivs i AB.

Jag trodde inte att Falköping låg i Bohuslän. :fundersam: 

https://www.hd.se/2019-09-07/trump-inget-for-svenska-bilplatar

"Transportstyrelsen säger nej till en man i Bohuslän som ansökt om att få ha bokstavskombinationen TRUMP som registreringsskylt på sitt fordon"

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Alix säger:

CA698967-0881-4972-A72F-666AD6131663.jpeg.b0a7905d00e8246e94960f31a26f9bcf.jpeg

 

Helt klart ”first line of treatment”. Kulturmuppar...

Jag måste ha missat början på historien, för jag fattar inget.

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...