Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

Detta är ingen åsikts- eller politiktråd. All diskussion/kommenterande om Israel/Palestina bannlyses eftersom ni inte kan hantera oliktänkande utan envetet och stelbent ser allt från egen horisont.

 

Detta är en tidningstråd, länkar till artiklar är OK, även om Israel/Palestina, man får även tycka att något är rätt eller fel i det som postas i en kommentar. Politiska diskussioner i ämnet hänvisas till Flashback eller annat lämpligt forum.

 

/Moderator

 

attachicon.gifSkärmavbild 2014-07-26 kl. 19.37.58.jpg

 

http://www.expressen.se/nyheter/lofven-ga-in-med-militarinsats-i-gaza/

 

Bojkott av varor från Israel gör nog många redan men det skadar inte att be de stora kedjorna att inte saluföra dem alls

Har ni moderatorer inte snackat ihop er, eller är bannlysningen nu hävd? :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har ni moderatorer inte snackat ihop er, eller är bannlysningen nu hävd? :fundersam:

Länkar var ju OK, eller var det mitt tillägg du störde dig på?

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länkar var ju OK, eller var det mitt tillägg du störde dig på?

Vad jag stör mig på är irrelevant, men det mattem skrev går inte ihop med vad du skrev. Kan ni moderatorer inte diskutera detta ihop, jag har som vanlig medlem ingen talan, jag vill bara veta vad som ska gälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag stör mig på är irrelevant, men det mattem skrev går inte ihop med vad du skrev. Kan ni moderatorer inte diskutera detta ihop, jag har som vanlig medlem ingen talan, jag vill bara veta vad som ska gälla.

Vi har inte snackat ihop oss, som jag tolkar det är det ok att länka till artiklar om Gaza/Palestina, så länge det inte blir diskussioner om den..

 

Läs texten en gång till

 

post-113-0-07249700-1406399659_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mikaellq borde bannas för gott med tanke på hans vedervärdiga människosyn och alla personliga påhopp. Förstår inte varför forumledningen inser det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mikaellq borde bannas för gott med tanke på hans vedervärdiga människosyn och alla personliga påhopp. Förstår inte varför forumledningen inser det.

Jag tycker om dig oxå. Puss. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har era gräl sinsemellan med tidningsläsande att göra? Om ni inte är snälla skickar jag dessa riddare på er:

 

http://www.dn.se/nyheter/riddare-avvapnade-knivman-vid-skoklosters-slott/

Redigerad av snowreeler
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ISRAEL är barnamördare

 

post-113-0-68005500-1406580351_thumb.jpg

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det postas många inlägg som demoniserar Israel kan det vara på sin plats att posta ett israeliskt partsinlägg. En del av det är skruvat och självrättfärdigt, men ändå tänkvärt.

Har själv inte sett några inlägg som "demoniserar" Israel. Men Bachman är bra på att demonisera däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är en inte lika förvirrande film om konflikten.

 

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv inte sett några inlägg som "demoniserar" Israel. ...

Självklart har du inte gjort det.

 

... Men Bachman är bra på att demonisera däremot.

Självklart tycker du det.

Redigerad av Alix
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...