Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

JollyJumper

Separatist erkänner att de var de som sköt ned flygplanet. Som förväntat. Putin får ta på sig ett tungt ansvar att utrusta rebellerna med vapen de inte kan hantera. Ytterst är ansvaret hans, den lille fascisten.

 

Putin sitter verkligen med skiten i knäna! När man låter amatörer och fanatiker göra jobbet åt en så hamnar det ju där förr eller senare. Han har bara sig själv att skylla.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Putin sitter verkligen med skiten i knäna! När man låter amatörer och fanatiker göra jobbet åt en så hamnar det ju där förr eller senare. Han har bara sig själv att skylla.

Exakt. Han såg för övrigt väldigt moloken ut när han lite halvhjärtat försökte skjuta över ansvaret på Ukraina (eftersom det formellt är deras luftrum). Patetiskt... :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När Putin kom till makten första gången, så tyckte jag att han verkade vara en rejäl människa...men så fel jag trodde, efterhand insåg jag att jag var duperad och såg en maktgalen djävel..helt uppe i sig själv..

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl tillägga att jag har inte mycket förtroende för den nya regeringen i Ukraina heller, verkar vara facister de också, dvs högerorienterade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Separatist erkänner att de var de som sköt ned flygplanet. Som förväntat. Putin får ta på sig ett tungt ansvar att utrusta rebellerna med vapen de inte kan hantera. Ytterst är ansvaret hans, den lille fascisten.

 

På sätt och vis visar det ju att Carl Bildt, som fått osedvanligt jävligt mycket sk*t för sitt självsäkra uttalande i skuldfrågan för några dagar sedan, haft rätt!

(vilket alla kritiker betvivlat, men innerst inne hoppats på)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dotter till Putin verkar bo i Holland. Nu vill holländare kasta ut henne. Så vitt jag vet har hon inte krigat eller skjutit på någon. Pöbelmentalitet kan Putin själv leka med. Andra borde agera bättre.

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19264429.ab

Jag håller med. Vi i väst som tror oss vara bäst ska oxå försöka vara det i praktiken. Dessutom, vad har hon gjort? Haft den stora oturen att ha fått Vladimir till far?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gäller att välja sina föräldrar med omsorg.

Påminner mig om en strip i serien Träsket.

En mask ringlar på marken och tänker: "En mask! Jag har blivit en mask! Jag kommer tydligt ihåg att jag ställde mig i kön för långa, mörka, stiliga män."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gäller att välja sina föräldrar med omsorg.

Är det någon här som lyckats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Förbannat vare Israel som bombar FN:s skolor.

 

Bra att det finns de som förklarar krig mot Israel

http://omni.se/topic/efe3ef11-21b5-4481-8e2a-24e7326b2a1f/24f3ab6e-73d8-4a9e-bf35-faa242b82425?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]

Redigerad av Pocahontas
  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en MP-politiker i Herrljunga som vill starta "ett globalt krig mot Israel". Han anser för övrigt att "Israel inte är en nation, Israel är en sinnessjukdom." Läs mer här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en MP-politiker i Herrljunga som vill starta "ett globalt krig mot Israel". Han anser för övrigt att "Israel inte är en nation, Israel är en sinnessjukdom." Läs mer här.

Regeringen och de med kippor är det möjligen.

Finns vettiga israeler också...som dock tystas ner

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att Hamas skjutit in 100-tals med missiler i Israel är ett faktum.

Att Hamas tyranniserar sitt eget folk som kanonmat är ett faktum, förvirrade svenskar rapporteras t.o.m. fara ner för att hjälpa till med att vara kanonmat.

I krig dör människor, inte minst civila, medan Pocahontas ovan tillåts fortsätta sprida sitt dravel för att moderatorerna på forumet är ryggradslösa. SKÄMS! :superirriterad:

http://www.huffingtonpost.com/daniel-kohn/operation-human-shield_b_157837.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att Hamas skjutit in 100-tals med missiler i Israel är ett faktum.

Att Hamas tyranniserar sitt eget folk som kanonmat är ett faktum, förvirrade svenskar rapporteras t.o.m. fara ner för att hjälpa till med att vara kanonmat.

I krig dör människor, inte minst civila, medan Pocahontas ovan tillåts fortsätta sprida sitt dravel för att moderatorerna på forumet är ryggradslösa. SKÄMS! :superirriterad:

http://www.huffingtonpost.com/daniel-kohn/operation-human-shield_b_157837.html

Det spelar ingen roll vad Israels krigshetsare och deras anhängare hittar på, självförsvar motiverar inte invasion. Särskilt inte när man dödar hundratals civila.

  • Rösta upp 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det spelar ingen roll vad Israels krigshetsare och deras anhängare hittar på, självförsvar motiverar inte invasion. Särskilt inte när man dödar hundratals civila.

Jodå, man får gå mycket långt för att försvara sig.

Alternativet är ju att godkänna aggressionerna och acceptera dödsfallen hos de egna.

Det är ju bara att till skillnad från de värsta rasisterna på forumet se till det orimliga i situationen.

Bara de värsta antisemiterna här nekar Israel rätten att sätta stopp för missilregnet från Gaza.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara de värsta antisemiterna här nekar Israel rätten att sätta stopp för missilregnet från Gaza.

Gör skillnad på mål och medel. Jag kritiserar Israel för de MEDEL de använder.

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är man antisemit för att man tycker att ett land begår avskyvärda handlingar.

Har min fulla rätt att kritisera folkmord!! Oavsett vem angriparen är.

  • Rösta upp 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...