Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...

Pocahontas
 Share

Recommended Posts

Vissa har råd att slänga pengar i sjön..

Edited by Pocahontas

http://www.gp.se/sport/1.252324-dansken-fick-sin-dom

Snacka om att blåsa storm i en kaffekopp. 1.2 milj i böter + 20 dgr i fängelse för att ha sprungit ut på en fotbollsplan. :wacko:

Tja.. rent ekonomiskt så kostar det inte kaffepengar att arrangera en landskamp. Blev ju rejält fjasko för danskarnas sida, annonsörer/finansiärer som inte vill bli sammankopplade med sådant osportsligt beteende, lyckades han inte ge domaren en käftsmäll? Kommer inte ihåg, men jag kan tänka mig att det säkert var en vandalism mm efter matchen, säkert till viss del pga det som hände, det hade säkert hänt oavsett...

Böterna vet jag inte om de är rätt, det borde fotbollsförbundet få stå för, men 20 dagar i buren är inte orimligt.

Tackar vet jag hockey, där kan spelarna slå varandra halvt ihjäl och bara få en utvisning, hade det hänt på gatan så hade det varit grov misshandel med fängelse på straffskalan.

Edited by mattem

Läste idag i Metro att de som äter julskina riskerar att få svininfluensa =)

som om det skulle smitta mellan grillad gris och människa...

Läste idag i Metro att de som äter julskina riskerar att få svininfluensa =)

som om det skulle smitta mellan grillad gris och människa...

Eftersom jag redan haft grisflunsan så undrar jag om jag i så fall riskerar att smitta julskinkan?

Hittade detta på gp.se;

Stockholm förbereder sig för två veckors fest inför kronprinsessan Victorias bröllop. Men besökare kan få svårt att hitta hotellrum.

Röstar man så finner man;

:stjarnsmall:

ni som gillar att spamma papperskorgen med 1000 och åter 1000 artiklar från diverse internetupplagar, varför använder ni inte denna tråden, alla andra artikeltrådar som bara behandlar en artikel borde låsas och slås ihop med denna!!

ni som gillar att spamma papperskorgen med 1000 och åter 1000 artiklar från diverse internetupplagar, varför använder ni inte denna tråden, alla andra artikeltrådar som bara behandlar en artikel borde låsas och slås ihop med denna!!

Det måste jag göra en tråd om! :travolta:

:hihihi:

• sevensleeper changed the title to Läste i tidningen idag...
  • mattem locked and unlocked this topic