Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

Har svårt att se någon större skillnad.

Formellt är det en väldig skillnad. Religionsutövande skyddas av grundlagen medan traditionsuövande inte skyddas av grundlagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formellt är det en väldig skillnad. Religionsutövande skyddas av grundlagen medan traditionsuövande inte skyddas av grundlagen.

Jo, jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vara intressant om DO ville pröva om hon är diskriminerad, tyvärr är reglerna sådana att hon måste anmäla själv.

Fria nyheter har jag sågat här på forumet förut.

Det är ett djävla sätt av dig att anklaga mig för att vara invandrarfientlig bara för att man inte tycker att kvinnor ska förtryckas någonstans i världen. Svenska kvinnor ska inte behöva finna sig i Sharialagar och dra på sig burkan bara för att det flyttat hit en Taliban. Hur konstigt det än kan låta för dig så har kvinnor lika rätt och lika värde som män i det svenska samhället. Det gäller alla kvinnor.

Bra att du sågat Fria nyheter, missade det tidigare.

 

Var kan du läsa att jag anklagar dig för att vara invandrarfientlig? Var har jag stött kvinnoförtryck? Var har jag påstått att kvinnor ska finna sig i sharialagar och burka? Var har jag påstått att kvinnor inte har lika rätt och värde som män?

Du bara hittar på!

Be om ursäkt!

Redigerad av wall7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att du sågat Fria nyheter, missade det tidigare.

 

Var kan du läsa att jag anklagar dig för att vara invandrarfientlig? Var har jag stött kvinnoförtryck? Var har jag påstått att kvinnor ska finna sig i sharialagar och burka? Var har jag påstått att kvinnor inte har lika rätt och värde som män?

Du bara hittar på!

Be om ursäkt!

 

Jag! Aldrig! Eftersom du sågar allt jag säger i inlägget med ordet Skitsnack! Är det väl ganska logiskt att utgå ifrån att du tycker tvärtom. :devil: :devil: :devil: :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag! Aldrig! Eftersom du sågar allt jag säger i inlägget med ordet Skitsnack! Är det väl ganska logiskt att utgå ifrån att du tycker tvärtom. :devil: :devil: :devil: :devil:

Otroligt! Så om jag säger emot dig är automatiskt alla mina åsikter tvärtom och fel?

Logik är inte din bästa gren nabben.

Det du säger är fortfarande kvalificerat skitsnack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt! Så om jag säger emot dig är automatiskt alla mina åsikter tvärtom och fel?

Logik är inte din bästa gren nabben.

Det du säger är fortfarande kvalificerat skitsnack.

 

-Då duger det väl åt dig? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-Då duger det väl åt dig? :D

Ja, man skulle ju kunna tro det, men så är det inte. :evilgrin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Detta var uppe i den här tråden igår kväll: https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=113522&hl=

Läskigt när makt används fel.

 

Jag har ju redan från start länkat till nyheten ifråga.

 

Hade tänkt att länka till AB nu men Poca hann före. Ska bli riktigt intressant o följa detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tungmask smaka på det ordet...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6601973.ab

 

I mars 2009 kom ytterligare två rapporter från Vattenfall, denna gång från bolagets jurister, där skadeståndsansvaret i Tyskland avhandlades i detalj.

 

Ändå slog Maud Olofsson © fast att näringsdepartementet inte fått pantsättningen bekräftad förrän i oktober.

 

– Rapporterna vi fick var inte tillräckligt tydliga. Jag kan inte säga något på aningar, det måste vara juridiskt bindande, säger hon i dag.

 

Men rapporterna i mars skrevs ju av bolagets jurister?

 

– De var inte tillräckligt tydliga.

 

Alt; "Jag förstod inte vad det stod så det kanske är bäst att nån kvalificerad tar min yrkesroll ist."

 

:armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sagt det förut, aldrig en spänn jag skänker till hjälporganisationer

 

Så länge det sitter giriga ledare i toppen så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...