Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

20 minuter sedan, Pocahontas säger:

Varannan svensk vill se Ulf Kristersson som statsminister...

 

I mina ögon är det lika effektivt som att sätta i den vänstra proppen i mitt proppskåp om jag vill få  något att fungera...

Jag trodde att det var det du gjorde, satte i den vänstra proppen som nu är gammal och sliten.

Dags att slita ut den högra. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, mikaellq säger:

Jag trodde att det var det du gjorde, satte i den vänstra proppen som nu är gammal och sliten.

Dags att slita ut den högra. :hihihi:

Nej, Kristersson är redan förbrukad, lika pålitlig Trump

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

31 minuter sedan, Pocahontas säger:

Varannan svensk vill se Ulf Kristersson som statsminister...

 

I mina ögon är det lika effektivt som att sätta i den vänstra proppen i mitt proppskåp om jag vill få  något att fungera...

bild 1.jpg

bild 2.jpg

Kräket är en brottsling som enbart vill sälja ut Sverige 

https://www.expressen.se/debatt/blir-det-fler-olagliga-affarer-kristersson/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, boevil säger:

Du menar öka valfriheten?... som i borgarnas värld är samma sak som att sälja ut.

 

 

Som gör att våra skattepengar hamnar i riskkapitalbolag och utomlands. Spyr på M och L ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha det där överflödet, som idag alltså, den marknadsekonomiska politik som även Socialdemokraterna bedriver.

5f227ce478dace960f17345f4cbfb96e.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, mikaellq säger:

Jag vill ha det där överflödet, som idag alltså, den marknadsekonomiska politik som även Socialdemokraterna bedriver.

5f227ce478dace960f17345f4cbfb96e.jpeg

Var läste du detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Var läste du detta?

Ingenstans. Hurså?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Alix säger:

Tja, kolla trådens rubrik... ;) 

Aha. En engångsföreteelse. Jag lovar. :) 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, mikaellq säger:

Aha. En engångsföreteelse. Jag lovar. :) 

Ein, zwei... :policeman:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världen har förändrats. President som öppet skryter om att han beordrat mord.

 

https://god.dailydot.com/trump-extrajudicial-killing/?fbclid=IwAR2rfxbd-8WCudiGhj0iUZurTg2OjlXNrcbTOUjFtXJAdWzw9zoE69k0DpQ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, Alix säger:

Allt fler lever i synd. Corona har gjort att bara hälften än normalt har gift sig i år.

Förra året gifte sig 48481 personer, en siffra som antyder att minst en person har svårt att bestämma sig. Hur den siffran ska kunna halveras är något jag inte begriper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Förra året gifte sig 48481 personer, en siffra som antyder att minst en person har svårt att bestämma sig. Hur den siffran ska kunna halveras är något jag inte begriper.

Det var väl en som var egenkär 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Förra året gifte sig 48481 personer, en siffra som antyder att minst en person har svårt att bestämma sig. Hur den siffran ska kunna halveras är något jag inte begriper.

Den ene sade ja före nyårsslaget och den andra efter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

51 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Förra året gifte sig 48481 personer, en siffra som antyder att minst en person har svårt att bestämma sig. Hur den siffran ska kunna halveras är något jag inte begriper.

Hittade inte siffran för förra året men 2017 var fruktsamhetstalet 1,78 i riket. HUR är detta möjligt? Ett oändligt svårare problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

”Angreppet inleddes med att 20-åringen knivhögg offret, som sedan släpades ut på balkongen. Där misshandlades han med med slag och sparkar.

Offret fick fler knivhugg och gärningsmännen riktade ett hagelgevär mot mannen och bötade honom på 130 000 kronor. Enligt domstolen visade förövarna "särskild hänsynslöshet och råhet”. 20-åringen dömdes till 1,5 års fängelse./BT

 

Oj, vilket drakoniskt straff! Tur för honom att han bara är 20. Men straffrabatten för dem mellan 18 och 21 år på väg bort... :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Förra året gifte sig 48481 personer, en siffra som antyder att minst en person har svårt att bestämma sig. Hur den siffran ska kunna halveras är något jag inte begriper.

https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/gifta-i-sverige/

Under 2019 ingicks 48 481 äktenskap.

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Telly82 säger:

Frågan är vad man ska lita på. En statlig, och därmed sossekontrollerad, alltså ljugande, myndighet (SCB), eller en privatägd, men, av sossarna, presstödsfinansierad, alltså ljugande, tidning (GP).

Fel.thumb.PNG.ad091725f33fecc869456497283650b4.PNG

Det blir varmt med foliehatt inomhus.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Mattiasgbg säger:

Frågan är vad man ska lita på. En statlig, och därmed sossekontrollerad, alltså ljugande, myndighet (SCB), eller en privatägd, men, av sossarna, presstödsfinansierad, alltså ljugande, tidning (GP).

Fel.thumb.PNG.ad091725f33fecc869456497283650b4.PNG

 

  Visa dolt innehåll

Det blir varmt med foliehatt inomhus.

 

Spoiler

Men ta av den då!!

 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, Axelman säger:

Hittade inte siffran för förra året men 2017 var fruktsamhetstalet 1,78 i riket. HUR är detta möjligt? Ett oändligt svårare problem!

Om det finns 10 000 kvinnor i fruktbar ålder och det föds 178 barn på ett år blir fruktsamhetstalet 1,78 (bara för att ta ett enkelt exempel). Vad är konstigt med det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...