Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

13 minuter sedan, lappen71 säger:

det är tragiskt när folk kör ihjäl sig

Men då tar de i alla fall inte upp vårdresurser. :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Axelman säger:

...som bekräftar vad jag skriver. Men missförstå mig rätt. Jag är rätt så insatt i MC-prylen, jag kan uppskatta cyklarna för de tekniska mästerverk somliga är. Det är inte olagligt ( än... ) att köra MC och den gemenskapen bland motorcyklister är oftast vad jag sett mycket bra. Men det hjälper inte. Jag kör inte MC eller åker med. Punkt.

Förväntade mig inte att du ska förstå eller ändra din åsikt. Det handlar till största del inte om gemenskap med andra hoj åkare. Han här beskriver det väldigt bra. Kortfattat....friheten :) 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Förväntade mig inte att du ska förstå eller ändra din åsikt. 

 

Du i ett nötskal. :fane: För sjuttiofemte gången säger jag till dig: VAD VET DU OM MIG? Har du svårt att fatta!? Dessutom, vad skrev jag nyss??? :superirriterad:

"Men missförstå mig rätt. Jag är rätt så insatt i MC-prylen"

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 minuter sedan, lappen71 säger:

Vet inte vilka du känner och varför dom inte kan erkänna när dom har gjort fel.

Du i ett nötskal igen. Du vet redan hur allt ska vara och är. :stjarnsmall: Jag vet hur deras olyckor gick till. INTE DU. Sluta! :superirriterad:

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

Du i ett nötskal. :fane: För sjuttiofemte gången säger jag till dig: VAD VET DU OM MIG? Har du svårt att fatta!? Dessutom, vad skrev jag nyss??? :superirriterad:

"Men missförstå mig rätt. Jag är rätt så insatt i MC-prylen"

Jag vet bara det du skriver och jag märker ett motstånd mot mc. Att du är insatt betyder inte att man är för något. Jävla gringubbe ;) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att bjuda på mig själv så tänkte jag FAKTISKT skaffa hoj för några år sedan trots allt. Vad är det att vara människa om man inte är ologisk? Honda har alltid legat rätt hos mig och idag skulle jag välja en CB650R. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, lappen71 säger:

Jag vet bara det du skriver

...och drar slutsatser upp efter väggarna. Sluta med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

 Jävla gringubbe ;) 

Det var fint sagt. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

...och drar slutsatser upp efter väggarna. Sluta med det.

Hmm...tydligen skillnad på folk och folk här på forumet ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Hmm...tydligen skillnad på folk och folk här på forumet ?

Och betyder? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

Det var fint sagt. :bultandehjarta:

Det var ett skämt. Vem drar slutsatser upp på väggarna nu då :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Det var ett skämt. Vem drar slutsatser upp på väggarna nu då :) 

Jag uppfattade det som ett skämt. Och uppskattade det. Så jag är helt rätt. ( Det händer ibland....)default_laugh.png.d527a2bb459ca759af502c922628f7e8.png

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

Och betyder? 

Exakt det jag säger. Vissa har tydligen rätten att dra sina egna slutsatser utan att bli uppläxade. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, lappen71 säger:

Exakt det jag säger. Vissa har tydligen rätten att dra sina egna slutsatser utan att bli uppläxade. 

Fel. Du beskriver mig som "du är" eller "du tycker" alldeles för ofta. Sluta med det. Varje gång så smiskar jag dig på tangenterna så du ska sluta. Att köra med "du är" eller "du tycker" är härskarteknik och är oförskämt. Det är fler än mig som är irriterade på detta. Semmelman drog bla pga det.

Redigerad av Axelman
  • Gilla 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, Axelman säger:

Fel. Du beskriver mig som "du är" eller "du tycker" alldeles för ofta. Sluta med det. Varje gång så smiskar jag dig på tangenterna så du slutar. Att köra med "du är" eller "du tycker" är härskarteknik och är oförskämt.

Syftade inte på dig gällande tolkningsrätten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, lappen71 säger:

Syftade inte på dig gällande tolkningsrätten.

Det är inte enkelt att diskutera via nätet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var 23 år så var jag och min gravida fd fästmö i Grekland, har inget mc-kort, körde Yamaha 125cc även en Honda 185cc, (cross modeller) i full fart på dåliga småvägar endast iförd shorts, T-shirt och sandaler fästmön satt bakom mig. Det var nog dumt gjort. 

Redigerad av iMarc
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, iMarc säger:

När jag var 23 år så var jag och mina gravida fd fästmö i Grekland, har inget mc-kort, körde Yamaha 125cc även en Honda 185cc, (cross modeller) i full fart på dåliga småvägar endast iförd shorts, T-shirt och sandaler fästmön satt bakom mig. Det var nog dumt gjort. 

Du hann väl inte se alla de vita korsen i varje kurva? Annars är det väl som covid-19, de flesta överlever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Alix säger:

Du hann väl inte se alla de vita korsen i varje kurva? Annars är det väl som covid-19, de flesta överlever.

Jo, och det stod små gravlyktor vid vissa. Så i kurvor fick man ta det lugnt. Fattar inte att man var så vårdslös när man var ung, trodde typ man var odödlig 

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmavbild 2020-04-21 kl. 09.31.24.jpg

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

”– Det är nyttigt att själv bli granskad och Åsard har gjort ett gediget jobb. Men jag tycker att han presenterar en för ensidig negativ bild och gör sig därför själv skyldig till det han anklagar programmet för. Det upplever jag som orättvist, säger Nils Hanson, dåvarande ansvarig utgivare på SVT:s Uppdrag granskning.” /Källa.

 

En klockren tu quoque som ringer i öronen! :stjarnsmall:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...