Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

1 minut sedan, Alix säger:

Jag håller inte med dig. 

Nä, jag märker det. :) 

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Alix säger:

Emma Carlsson Löfdahl lämnar Liberalerna men inte köttgrytan (riksdagen). Sitter hon kvar får hon en fetare pension. 

Så genomtänkt och fint sagt:

”Men jag tänker inte låta mig tvingas bort från riksdagen pga ett mediadrev och ett fegt parti som inte orkar hålla emot när det stormar”.

 

rofl.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

”Pressens Opinionsnämnd klandrar Aftonbladet för att grovt ha brutit mot god publicistisk sed. Det var i december 2017 som tidningen publicerade ett flertal artiklar om Stadsteaterns förre chef, Benny Fredriksson. Nämnden anser att tidningen inte haft tillräckliga belägg för en rad allvarliga anklagelser samt publicerat djupt nedsättande och kränkande omdömen om honom som det är mycket svårt att försvara sig mot. Tidningen har också agerat på ett sätt som innebar att han inte fick en rimlig möjlighet till bemötande.”

 

Aftonbladet har fått en välförtjänt käftsmäll av Pressens opinionsnämnd. Ett av de vidrigare pressetiska övertrampen på senare år. :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, Axelman säger:

Så genomtänkt och fint sagt:

”Men jag tänker inte låta mig tvingas bort från riksdagen pga ett mediadrev och ett fegt parti som inte orkar hålla emot när det stormar”.

 

rofl.gif

Och nu kan ju fortsätta att hyra lägenheten av sin man... money, money.. must be funny...

Redigerad av boevil
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, Alix säger:

Hur ska EU på sikt överleva med länder som Polen, Ungern, Rumänien och Bulgarien? Reaktionära, korrupta, antidemokratiska. Urk.

Någon har inte tänkt klart. Man tänkte att de skulle per automatik bli som "oss" om de kom med i "vår" klubb. De har snarare upptäckt att de kan göra som de vill SAMTIDIGT som pengarna rullar in. Djupt felaktigt! :superirriterad:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Axelman säger:

Någon har inte tänkt klart. Man tänkte att de skulle per automatik bli som "oss" om de kom med i "vår" klubb. De har snarare upptäckt att de kan göra som de vill SAMTIDIGT som pengarna rullar in. Djupt felaktigt! :superirriterad:

Ja, jag glömde ”snikna”. Urk. Väldigt trist. :( 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen nyhet precis...alla dumheter kommer från Stockholm

 

 

Skärmavbild 2019-03-12 kl. 08.48.48.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, Axelman säger:

Någon har inte tänkt klart. Man tänkte att de skulle per automatik bli som "oss" om de kom med i "vår" klubb. De har snarare upptäckt att de kan göra som de vill SAMTIDIGT som pengarna rullar in. Djupt felaktigt! :superirriterad:

Det gick ju bra att göra så med integrationen i landet så då borde det gå bra även i unionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skärmavbild 2019-03-13 kl. 07.51.19.jpg

  • Ledsen 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, Alix säger:

1. Nej, av penicillin.

2. Vad står det? Det går inte att se.

1. Nej, av sädesvätska som spetsats med penicillin. Du om någon borde väl veta hur man ska behandla en bra story?

2. "Har Pocahontas existerat?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, Mattiasgbg säger:

1. Nej, av sädesvätska som spetsats med penicillin. Du om någon borde väl veta hur man ska behandla en bra story?

2. "Har Pocahontas existerat?"

1. Sorry, var morgontidningsjournalist, där gällde penicillin. I alla fall förr. GP är ju morgontidning... På papperet i alla fall... Jag hade satt rubriken:

 

En sats penicillin

gav kvinna chock

 

2. Aha! Ja, jag har alltid undrat... Vad stod det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...