Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Läste i tidningen idag...


Pocahontas
 Share

Rekommendera Poster

osv...

 

En tråd för oss alla som hittar något i pressen på webben som vi vill diskutera eller bara lägga ut för att det är kul...

Var någon, minns inte vem som tyckte att vi borde ha en sådan tråd, och här är den... :borstatanderna: Fyll på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Jag måste ha missbrukat alkohol eller några droger eftersom jag råkade skriva inlägget i fel tråd. :totaltgalen: Förlåt mig! :geros:

Redigerad av Douglas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att det är dags att sätta Dunderglöggen nu om ni vill ha den klar till jul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att nyfödda omgående kan få sitt personnummer "online"..en halv minut gammal och könet bestämts kan barnet får sitt personnummer.

 

Vore det inte bättre att man märkte folk med ett chips i öronsnibben liksom man gör med husdjuren... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om en känd och "folkkär" artist är taskig mot sin flickvän...

Är inte ni också djäkligt nyfikna på vilka detta par är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att nyfödda omgående kan få sitt personnummer "online"..en halv minut gammal och könet bestämts kan barnet får sitt personnummer.

 

Vore det inte bättre att man märkte folk med ett chips i öronsnibben liksom man gör med husdjuren... :borstatanderna:

 

Det kanske beror på att man blir utsparkad i värsta fall, redan efter sex timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske beror på att man blir utsparkad i värsta fall, redan efter sex timmar.

 

Jo det är väl iofs en "naturlig" händelse, är det en förlossning utan komplikationer så är det lika bra att få komma hem.

 

Jag fick inte stanna länge heller efter "ingreppet" i min mage, tre hål, pumpa in lite gas, in med lite väv för förhindra att tarmarna hamnar på fel sida bukhinnan, dit med några klammor, bli väckt, få kaffe och några mackor och snabbt upp och kolla att kisseriet är igång, sen hej då med en påse smärtstillande i handen. 6-7 timmar där också.

Dagkirurgi är snabba ryck nu för tiden.

En förlossning är oftast helt komplikationsfri sägs det...människosläktet hade säkert dött ut annars.

Vår moderna kvinna är lite bortskämd, ...nu får jag nog bånk... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om en känd och "folkkär" artist är taskig mot sin flickvän...

Är inte ni också djäkligt nyfikna på vilka detta par är?

Håll till godo Poca.

 

"Öppet brev till media från Thomas Di Leva

 

Då jag i media idag har anklagats för att natten till igår ha misshandlat min flickvän känner jag att jag är tvungen att bemöta dessa lögner å det starkaste. Jag har inte rört eller ens krökt ett hår på min flickvän. Jag tar bestämt avstånd från våld i alla situationer. Det är mycket riktigt att det har varit en jobbig natt med bråk och svartsjuka från hennes sida. Hon var i ett förtvivlat tillstånd och påstod att jag hade varit otrogen i min studio. Hennes ilska och temperament stegrades så till den milda grad att hon tog en kniv i köket och hotade att skära sig och skar sönder sin klänning.

 

Jag blev förstås rädd och försökte få henne att sluta. Hon stod kvar med kniven i handen och jag sa att nu går jag iväg om du inte slutar. Då sa hon att hon skulle ringa polisen och säga att jag hotat och misshandlat henne. Jag gick ändå, varpå hon följde efter och skrek ” nu ringer jag polisen ” .

 

Jag gick undan en stund. Gick in igen, då satt hon upprörd och sa i telefon till polisen att de måste komma för att jag har hotat henne.

 

Efter ett tag kom polisen. De hörde oss i olika rum. Min flickvän berättade till slut sanningen. Och sa att hon hittat på allt i ren desperation. Jag erbjöd mig att ge DNA test på mina händer och naglar angående de rivmärken hon orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda tillstånd. Polisen sa till mig att det inte var nödvändigt. Och efter ett tag åkte de, och skjutsade hem henne till sig.

 

Jag känner mig väldigt kränkt och ledsen av det som hänt. Och hoppas att ingen ska behöva uppleva något liknande. Jag hoppas ni förstår att jag inte gjort något av det som påståtts i media och utgår från att detta nu avslutas på ett värdigt sätt.

 

Med vänliga hälsningar

Thomas Di Leva

 

P.S. Det skall tilläggas att ärendet är nedlagt och inga som helst misstankar finns gällande detta”

Flickvännen heter Zinat Pirzadeh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var strongt gjort av Thomas di Leva, heder åt honom.

 

Tjejens borde få efterräkningar för detta

Och hon ska utge sig för att vara komiker? Ser då inget roligt i det hon ställt till med

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag erbjöd mig att ge DNA test på mina händer och naglar angående de rivmärken hon orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda tillstånd. Polisen sa till mig att det inte var nödvändigt. Och efter ett tag åkte de, och skjutsade hem henne till sig.

 

När jag läste brevet dök en fråga upp i mitt huvud och det är följande: Har inte polisen skyldighet att samla in bevis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det är väl iofs en "naturlig" händelse, är det en förlossning utan komplikationer så är det lika bra att få komma hem.

 

Jag fick inte stanna länge heller efter "ingreppet" i min mage, tre hål, pumpa in lite gas, in med lite väv för förhindra att tarmarna hamnar på fel sida bukhinnan, dit med några klammor, bli väckt, få kaffe och några mackor och snabbt upp och kolla att kisseriet är igång, sen hej då med en påse smärtstillande i handen. 6-7 timmar där också.

Dagkirurgi är snabba ryck nu för tiden.

En förlossning är oftast helt komplikationsfri sägs det...människosläktet hade säkert dött ut annars.

Vår moderna kvinna är lite bortskämd, ...nu får jag nog bånk... :borstatanderna:

 

Ungefär samma procedur för svärfar och prostatan.

Ja, har hon inga komplikationer och invändningar mot det så är det väl bättre att hon får komma hem. Men hade det varit karlar i samma situation så hade det väl behövts 14 dagars återhämtning på sjukhus - efter den pärsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det något du vill berätta för oss som känns lite jobbigt för dig?

:detvarintejag:

:borstatanderna:

 

Hej,

 

Jag heter Douglas, och jag är missbrukare. Jag har under de sista åren köpt många produkter från Apple, och det glädjeruset jag får när jag håller en Apple-produkt i handen kan ingen annan produkt ge mig. :( Jag är rädd. Jag är rädd för att mitt beroende ska göra mig bankrutt. :(

 

 

 

:hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag heter Douglas, och jag är missbrukare. Jag har under de sista åren köpt många produkter från Apple, och det glädjeruset jag får när jag håller en Apple-produkt i handen kan ingen annan produkt ge mig. :( Jag är rädd. Jag är rädd för att mitt beroende ska göra mig bankrutt. :(

 

 

:respekt:

Redigerad av Stereotypen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Musikerförbundet som protesterar mot att deltagarna i Dansbandskampen får för dåligt betalt.

 

Måste vara otroligt korkat att protestera mot detta, är det inte värt en spänn att få marknadsfört sig i TV?

Bättre reklam kan väl inte musiker få att få visa upp sig för miljoner tittare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att nyfödda omgående kan få sitt personnummer "online"..en halv minut gammal och könet bestämts kan barnet får sitt personnummer.

 

Vore det inte bättre att man märkte folk med ett chips i öronsnibben liksom man gör med husdjuren... :borstatanderna:

 

tro mig det är inte långt kvar tills dess med tanke på nuvarande utveckling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tro mig det är inte långt kvar tills dess med tanke på nuvarande utveckling.

 

Lyckas Intel, eller annat storföretag med sin lobbing så.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste vara kul att spåra tjuvar med GPS

Stal trailer som var utrustad med GPS...var bara att följa vart den tog vägen och haffa de skyldiga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att Grön ungdom klädde av sig vid Järntorget i Göteborg..

 

Måste det inte blivit Blå Ungdom efter en stund, så djäkla varmt var det inte ute... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Petterson, pappa till Volvo P1800 äntligen fått upprättelse, var på tiden..

 

http://www.alltommotor.se/artiklar/nyheter...skapare-1.17745

 

Han var inte fin nog på den tiden...bedrövligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...