Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ringsignaler på HTC Legend (+ finns GPS?)


KILLINSTINCT

Rekommendera Poster

KILLINSTINCT

Hey alla, jag är mer eller mindre fast beslutsam för att skaffa mig nya HTC Legend, men jag är inte så insatt i vad den egentligen klarar av.

 

Så jag frågar er här som redan har en Legend, om man kan göra följande:

 

- Byta till egen ringsignal för samtal

- --//-- för SMS

- --//-- för Alarm/Väckarklocka?

 

Sen undrar jag om Legend har GPS? Eller finns det program i deras "butik" att ladda ner en "riktig" GPS som talar/vägvisar med tal? Alltså ingen sådan "tyst GPS" som iPhone hade med Google Maps. GPS är egentligen inte nödvändigt men kul grej att ha, nu när den kostar ~4000kr

 

Jag inte ha svar som "Skaffa dig en iPhone istället" för det vill jag verkligen inte ha.

 

 

Tacksam för svar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom det fortfarande inte går att köpa appar i Androids appstore för oss europeer så är jag mycket tveksam till att det finns ngt GPS program du kan ladda ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KILLINSTINCT

Eftersom det fortfarande inte går att köpa appar i Androids appstore för oss europeer så är jag mycket tveksam till att det finns ngt GPS program du kan ladda ner.

Okey! Men finns det inbyggd GPS-mottagare att den "KAN" ha en GPS senare? Finns det sådan här "tyst GPS" som på iPhone, där man gick in på Google Maps och kunde ta "vägbeskrivning" fast endast i textform ovanför kartan? :)

 

Vet du något om funderingarna ang. ringsignalerna jag undrade om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Okey! Men finns det inbyggd GPS-mottagare att den "KAN" ha en GPS senare? Finns det sådan här "tyst GPS" som på iPhone, där man gick in på Google Maps och kunde ta "vägbeskrivning" fast endast i textform ovanför kartan? :)

 

Vet du något om funderingarna ang. ringsignalerna jag undrade om?

 

Du kan ändra ringsignalen till egen, och jag förutsätter du även kan ändra meddelande och e-postljud till egna, det är ju inte en iPhone. :)

Navigon har släppt sin gps-programvara så det är inga problem att skaffa det, du kan antingen ladda ner å köpa den via någon av de sidor som betalning fungerar på, skulle den inte finnas där kan du ju tanka ner den som fullversion på annat sätt, å sedan skicka pengar i ett kuvert till Navigon.. ;) Finns även andra alternativa lösningar för navigationen, som t.ex Nav4All och Waze....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...