Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nokia och Itunes


Turtle

Rekommendera Poster

Jag har förstått att Nokia och Apple inte älskar varandra, men jag undrar om det finns nån lösning på mitt problem? Det första problemet jag stötte på var, att musiken jag köpt på Nokia Music Store ej gick att föra över till min nya Mac superirriterad.gif (Ja, jag har försökt bränna ner på CD och föra över, men det blir bara ett brus på CD'n). Jag har gett upp beträffande detta. Nåväl, jag provade då att köpa en musik på Itunes Store och föra över den till min Nokia-mobil via Nokia Multimedia Transfer och det gick ju utmärkt, inga problem alls. Så jag har köpt en hel del musik på Itunes och lagt över på min Nokia och lyssnat på dessa låtar i ett halvår ungefär - tills plötsligt en dag - out of the blue - det går inte längre. Alla Itune-låtarna har ett utropstecken (!) bredvid sig och de går inte att spela.

 

Jag har läst på Nokias hemsida att Itunes musik ska vara skyddad på nåt sätt, men det gick hur bra som helst att lyssna fram till nu? Är det nån tidsspärr på Itunes-låtarna eller vad är det frågan om? Någon som har varit med om det här?

 

Jag har en Nokia 5320 ME.

 

EXPLAIN TO ME LIKE I'M A 3-YEAR-OLD!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...