Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Välkomna till det nya forumet


Joel Westerholm

Rekommendera Poster

Det verkar som om forumet är ganska sseeegt nu på eftermiddagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 692
  • Created
  • Senaste svar

När Leopard kom var det nog den ofärdigaste OS X-versionen hittills. Det verkade som om Apple skickade ut en betaversion i stället för en färdig. Det var myyycket strul... kära söta... hur kan du ha missat det? :armskeptisk:

 

Kära sötaste Axelman, trodde i min enfald att du förstod efter mitt inlägg att jag fortfarande kör TIGER...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då, nu har jag bytt ut den. Testar: :ThumbsUp:

 

Och tack för att du letade upp rätt smiley!

Men nu är ju tummenupp borta istället! :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära sötaste Axelman, trodde i min enfald att du förstod efter mitt inlägg att jag fortfarande kör TIGER...

 

Jag medger att jag inte är jättesmart, men även de som inte har kört Leopard alls borde ha lite hum om det fantastiska strulet i början tycker jag. Jag körde inte Leopard heller utan hoppade till 10.6 med min nya iMac. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag medger att jag inte är jättesmart, men även de som inte har kört Leopard alls borde ha lite hum om det fantastiska strulet i början tycker jag. Jag körde inte Leopard heller utan hoppade till 10.6 med min nya iMac. :bultandehjarta:

 

Nej, nej, nu får det vara nog..Underskatta inte dig själv min vän.

Jag bryr mig inte om det jag inte behöver..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka mig så mycket info som möjligt om ditt system. Version av operativsystem, webbläsare (och funkar det exempelvis i Safari men inte i Firefox?), alla plug-ins i webbläsaren osv.

 

Skicka ett pm eller till joel.westerholm@idg.se

 

Vi ska fasen hitta den där buggen.

nästa koll: I safari 4.04 på mac G5 så dyker inte de röda kryssrutorna upp

på Mac Pro med Version 4.0.4 (6531.21.10) så dyker de upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där röda symbolerna brukar i regel betyda stäng, och det gör det också i det här fallet :)

dyker upp på Mac Pro men inte på G5 båda kör Safari 4.04

dock är det snöleoparden som problemen uppstår

 

ni andra som inte har snöleopard upplever ni samma problem?

post-154-126833257763_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om du bara skojar. Men om jag förstått rätt så provar man med olika versioner av OS X tillsammans med olika versioner av olika webbläsare osv tills man upptäcker att det inte funkar. Sen försöker man åtgärda det, tror jag.

Klart jag skojar. Såg du inte propellern?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dyker upp på Mac Pro men inte på G5 båda kör Safari 4.04

dock är det snöleoparden som problemen uppstår

 

ni andra som inte har snöleopard upplever ni samma problem?

 

Samma här, Safari 4.04 och Tiger 10.4.11

Info om knappen säger "Ta bort formatering" vilket den också gör så det skall nog vara så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka mig så mycket info som möjligt om ditt system. Version av operativsystem, webbläsare (och funkar det exempelvis i Safari men inte i Firefox?), alla plug-ins i webbläsaren osv.

 

Skicka ett pm eller till joel.westerholm@idg.se

 

Vi ska fasen hitta den där buggen.

 

 

Jag har samma problem hemma vid iMacen (Snow Leopard) med Chrome. Funkar fint i Safari dock...

 

Men nu är ju tummenupp borta istället! :ThumbsDown:

 

 

Yeahbaby menar du? :P

 

Klart jag skojar. Såg du inte propellern?

 

Ja, en propellerbäver är väl bland dom bästa indikationer man kan få på att något skämtsamt pågår :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Nu (efter uppdatering till Safari 4.0.5) så funkar knappar osv. som de ska för mig igen.. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Men nu är ju tummenupp borta istället! :ThumbsDown:

 

Näe, yeahbaby funkar fortfarande, för mig i alla fall. Se här: :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick forumet segt i går eller? :detvarintejag: Nu är det tjipptjopp-pang igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:yeahbaby::ThumbsUp::pompoms:

 

är denna ny? :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Näe, yeahbaby funkar fortfarande, för mig i alla fall. Se här: :yeahbaby:

Finemang! :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare var kväll när jag som näst sista övning ögnat igenom papperskorgen, har det varit dags att sluta sejouren på forumet med en titt på vilka som har sin födelsedag och även läsa någon/några av dessas profiler.

 

Att som nu i slutet av forumet bara se en stor samling namn i en till likaledes stor ruta ger inte mig någon sista

kreativ interaktivitet. Jag vill vara aktiv till sista andetag innan jag släcker ner. Så tråkig som jag nu finner slutsträckan

ar det istället risk att jag somnar innan jag hinner avsluta.

 

En kortare beskrivning: Kommer födelsedagsbarnen tillbaka till den förträffliga platsen i slutet av forumet?

 

Undrar salakalle :crossfingers: Ha det så gott alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

 

En kortare beskrivning: Kommer födelsedagsbarnen tillbaka till den förträffliga platsen i slutet av forumet?

 

Du hittar alla som fyller år i listan "Vi fyller år i dag" i högerkolumnen. Vi lade till den i dag, hoppas det är vad du söker.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hittar alla som fyller år i listan "Vi fyller år i dag" i högerkolumnen. Vi lade till den i dag, hoppas det är vad du söker.

 

Ytterligare en fråga till dig; Varför är droppmenyn visa inlägg från idag igår senaste veckan osv. borttagen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Ytterligare en fråga till dig; Varför är droppmenyn visa inlägg från idag igår senaste veckan osv. borttagen?

 

Jag har inte hunnit kika på det än, men ska se om vi kan slå på den funktionen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte hunnit kika på det än, men ska se om vi kan slå på den funktionen igen.

 

Det vore väldigt önskvärt eftersom sökfunktionen inte går att använda.crossfingers.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni kollat om det fortfarande är samma strul som jag beskriver här?

 

I övrigt verkar mycket ha börjat fungera som det ska. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm

Har ni kollat om det fortfarande är samma strul som jag beskriver här?

 

I övrigt verkar mycket ha börjat fungera som det ska. :)

 

Det där hade jag helt missat, lägg gärna felrapporter även i denna tråd så är vi säkra på att jag ser dem. Det låter spontant som en css-bugg, borde vara enkelt fixat. Ska testa lite.

 

Fint att höra att allt verkar funka för er. Vi har en del grejer kvar att fixa, sakta men säkert plockar vi buggarna en och en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte längre använda fullständig redigerares formateringsalternativ eller lägga till bildsmileys, det gick förut, men inte längre. Jag har Safari, senaste. Vad har hänt? Bara mig, eller flera?

 

Edit: Fungerar efter att jag valde ”Återställ Safari...”

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joel Westerholm
Jag kan inte längre använda fullständig redigerares formateringsalternativ eller lägga till bildsmileys, det gick förut, men inte längre. Jag har Safari, senaste. Vad har hänt? Bara mig, eller flera?

 

Edit: Fungerar efter att jag valde "Återställ Safari..."

 

Jepp, ett känt problem. Vi jobbar på det, men bra att det löste sig för dig. Verkar som att en återställning av Safari funkar för vissa men inte alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...