Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tips på saker till iPhone 3Gs


Shwareb

Rekommendera Poster

Så du skulle rekommendera att jag tillexempel köper Invisible Shield istället för en "väska" till Iphonen,eller? Men förstör inte det "känslan" när man trycker på skärmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Invisible till hela luren har jag inte provat men jag e nöjd med mitt artwizz skydd till skärmen. Men jag tycker att väska är lite väl jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ha ett displayskydd som inte förstör känslan, kör på ArtWizz. Vill du även skydda baksidan, kör på ett skal som Egget01 tipsade om. Väska känns krångligt. Det är mina rekommendationer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du skulle rekommendera att jag tillexempel köper Invisible Shield istället för en "väska" till Iphonen,eller? Men förstör inte det "känslan" när man trycker på skärmen?

 

För skärmen kör jag med SwitchEasy Pure Anti Reflect, och polaren kör med ett liknande OEM-skydd, och ingen av oss upplever känslan som negativt påverkad. Med ett lite matt skärmskydd blir den taktila känslan av fingrets rörelse tydligare. Dessutom begränsas reflexerna i skärmen. Om jag ska säga något negativt så är det väl att skärmen inledningsvis kan upplevas som lite oskarp av matta skärmskydd, mer med SwitchEasy än med polarens OEM, men det går snabbt över.

 

Resten av telefonen kan du ju skydda om du vill. Jag har funderat på ett Invisible Shield för baksidan men kommit fram till att det inte är så farligt med lite repor. Däremot funderar jag på att slänga på ett lite större silikonskydd nu när jag ska vara hemma ett halvår med barnen. Lite skydd mot stötar och klåfingriga barnfingrar är nog inte fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte på invisible shield igår och resultatet blev katastrofalt, bubblor överallt. Jag ångrar grovt att jag köpte den.

Vad bör jag göra? Finns det andra skydd som är lättare att applicera och är det någon som kan göra det åt en?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat olika skydd till iPhone och har nu hittat det ultimata! Det absolut bästa fodralet till iPhone är iSkin solo FX special edition. För övrigt har den fått högst betyg på Apple store.

 

Jag tycker helt seriöst att den är snyggare med skalet på. Clean svart fodral med svaga svarta ringar och en matt yta som gör att iPhonen glider ner i fickan hur skönt som helst. Dessutom! Får du med två skärmskydd, en som fungerar som en spegel avstängd och en som ultraclear. Inga har problem med bubblor eller liknande.

 

Det är mitt enda råd.

iSkin solo FX special edition

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat olika skydd till iPhone och har nu hittat det ultimata! Det absolut bästa fodralet till iPhone är iSkin solo FX special edition. För övrigt har den fått högst betyg på Apple store.

 

Jag tycker helt seriöst att den är snyggare med skalet på. Clean svart fodral med svaga svarta ringar och en matt yta som gör att iPhonen glider ner i fickan hur skönt som helst. Dessutom! Får du med två skärmskydd, en som fungerar som en spegel avstängd och en som ultraclear. Inga har problem med bubblor eller liknande.

 

Det är mitt enda råd.

iSkin solo FX special edition

 

Tack för svaret men jag skulle helst vilja behålla designen på telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Satte på invisible shield igår och resultatet blev katastrofalt, bubblor överallt. Jag ångrar grovt att jag köpte den.

Vad bör jag göra? Finns det andra skydd som är lättare att applicera och är det någon som kan göra det åt en?

 

Det är bara att låta den ligga över natten eller max ett par dagar så kommer bubblorna att försvinna. Gjorde det för mig i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iphonebutiken

Det är bara att låta den ligga över natten eller max ett par dagar så kommer bubblorna att försvinna. Gjorde det för mig i alla fall.

 

Jag tycker att det ibland kan ta några dagar innan bubblorna försvinner, och desto mer man använder den, desto mer trycks de ut.

 

Beror självklart på hur bra man lyckas med ditsättningen av det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...