Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tömma papperskorgen?


Mini_

Rekommendera Poster

Jag har strul med min macbook aluminium, jag har installationspaket i min papperskorg

(jag laddade ner program från nordea ,skulle fixa e-leg) men dom funkade inte jag testade

flera gånger därför är det 6 varianter av installationspaketet i papperskorgen, papperskorgen säger inte ´stop att det inte går att tömma´ utan den töms fast så är dessa ändå kvar, jag vet inte vad jag måste göra??

 

känns som om det är dåligt för datorn och jag vill få bort dem!! hur ska jag göra? vad är det för fel? uppskattar all hjälp! :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för tipset men jag har redan försökt det. De finns fortfarande kvar i papperskorgen.. datorn känner antagligen också av det eftersom man ser på ikonen att papperskorgen är full... är det ett hopplöst fall??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gick inte med säker borttagning, men jag hittade en lösning, jag laddade ner graveyard, om det är nån annan som har problem med filen AgmllMac så använd graveyard. Funkade för mig. Jag ska inte försöka skaffa e-leg på mac. usch.

Nåt har man lärt sig iafl! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det gick inte med säker borttagning, men jag hittade en lösning, jag laddade ner graveyard, om det är nån annan som har problem med filen AgmllMac så använd graveyard. Funkade för mig. Jag ska inte försöka skaffa e-leg på mac. usch.

Nåt har man lärt sig iafl! :)

 

Du kunde provat med en säker start och tömma papperskorgen där.

 

Vet att e-leg och nordea har varit uppe förr. Men varför acceptera att det inte fungerar? Jag kör med handelsbanken och för mig funkar det utmärkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...