Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify - Iphone


GuyM

Rekommendera Poster

kan man samtidigt lyssna på Spotify och surfa/eller annat

 

I dagslägget, på online eller offline mode stängs det av sig själv om jag vill go på safari, skriva mail osv.

 

Jag kollar på Soptify inställningar, men hittar inget.

Finns endast på "More" följande

- version

- go online within

force offline m ode

- sign out

- get help at spotify.com

- show licenses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för svaret

 

då maste jag installera en Jailbreaker

 

om ni har själv installerat den, kan ni ge enkla tips

 

finns det nackdelar att installera en Jailbreaker i sin Iphone, eller blir det ett måste i längden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Man skaffar inte ett Jailbreak, man jailbreakar iPhonen--

2. Jag tycker det typ är ett måste i längden, iPhonen blir 10x bättre, enklare, roligare osv.. Att kunna köra program i backgrunden är bara en smart sak..

3. Har är en bra guide till hur du ska Jailbreaka: http://www.iphonedownloadblog.com/2009/10/...kra1n-tutorial/ ... Men lada ner blackrain från denna sidan istället:http://blackra1n.com/ klicka på Windows loggan där nere... Maila mig om du vill ha lite tips eller har några frågor:karl.holzwart.kristiansson@gmail.com :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast nackdelen är ju att när nästa iphone os kommer så sitter man där med sin jailbreakade telefon som man inte får uppdatera till allt det nya trevliga förrän jailbreaksgänget lärt sig hur det nya os:et funkar.

Sen har vi problemen med push och lite andra grejer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att det inte kommer ett nytt OS så ofta då ;)

 

Fast nackdelen är ju att när nästa iphone os kommer så sitter man där med sin jailbreakade telefon som man inte får uppdatera till allt det nya trevliga förrän jailbreaksgänget lärt sig hur det nya os:et funkar.

Sen har vi problemen med push och lite andra grejer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast nackdelen är ju att när nästa iphone os kommer så sitter man där med sin jailbreakade telefon som man inte får uppdatera till allt det nya trevliga förrän jailbreaksgänget lärt sig hur det nya os:et funkar.

Sen har vi problemen med push och lite andra grejer...

 

Du får inga problem med push (eller något annat för den delen) av att jailbreaka. Det som ger problem med push är om du dessutom "låser upp" telefonen med ett fulhack för att kunna använda en annan operatör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast nackdelen är ju att när nästa iphone os kommer så sitter man där med sin jailbreakade telefon som man inte får uppdatera till allt det nya trevliga förrän jailbreaksgänget lärt sig hur det nya os:et funkar.

Sen har vi problemen med push och lite andra grejer...

 

Det har inte tillkommit ngt nytt sen 3.0 så det är ungefär en gång per år de lägger till ngt nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har inte tillkommit ngt nytt sen 3.0 så det är ungefär en gång per år de lägger till ngt nytt.

 

Det har tillkommit en hel del nytt sedan 3.0. Det mesta ser du kanske inte så mycket av, men det är en väsentlig skillnad "under skalet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...