Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safari problem, crashar


rotbacken

Rekommendera Poster

Hej, ny på Iphone och får inte igång safarin, den startar (ser helt ok ut) börjar ladda sidan men så slutar den bara och den startmenyn kommer tillbaka.

rensat cachen, cookies och senast besökta (den var tom fö)

 

Finns det nåt sätt att komma ner i operativet och börja läsa loggfiler etc?

 

Senaste updaten.

 

 

Btw, finns det nån annan webbläsare som går att använda i Ifånen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, ny på Iphone och får inte igång safarin, den startar (ser helt ok ut) börjar ladda sidan men så slutar den bara och den startmenyn kommer tillbaka.

rensat cachen, cookies och senast besökta (den var tom fö)

 

Finns det nåt sätt att komma ner i operativet och börja läsa loggfiler etc?

 

Senaste updaten.

 

 

Btw, finns det nån annan webbläsare som går att använda i Ifånen?

 

Får du detta beteende oavsett vilken sida du går till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, finns det nån annan webbläsare som går att använda i Ifånen?

 

Gå in på App Store och skriv "internet browser" i sökfältet. Bland alla 45 träffarna finns en browser som jag kan rekommendera, iCab Mobile. Kostar visserligen 15 kr men är (och klarar) ganska mycket mer än Safari. För mej har den funkat felfritt, men det har iochförsig Safari också gjort. iCab är enligt mej bättre än Safari på Macen, eller rättare sagt, alla Macarna :) också.

Någon har för mej tidigare förklarat att alla andra browsers i iPhone använder sej av Safari som är den enda av Apple tillåtna, inbyggda "surfmotorn"; hur det funkar vet jag inte, men i ditt ställe skulle jag ändå först försöka att få Safari att funka. Har du inte provat att återställa din iPhone i iTunes?

Själv har jag gjort det en gång och det förlöpte helt odramatiskt. Inget försvinner ju, om du är orolig för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...