Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Efter uppdateringen=Itunes senilt/drogat?


00andy

Rekommendera Poster

Hallå där pals!

Tycker det är roligt när det kommer uppdateringar på dom prgr jag använder mest frekvent. Så det tog inte många sekunder innan nya Itunes fanns på min dator,kollade vad som fanns-det skrevs ju att utseendet hade förändrats..Kul.men var? Detta är dock inte huvudproblemet utan:

 

#1/Kan ej öppna mitt Itunesfönster.Inte så kul.Jag kan använda mig av "Cover stream"-en app jag haft ett tag men är en klen tröst-inga spellistor.kolummbläddrarare osv.Ni fattar.jag kan högerklicka över Itunessymbolen i Dockan & ser då info men ngt fönster att grotta in sig i har gått på långlunch.

 

#2/Laddade självklart uppdateringarna till min Ipod Touch,3:e Gen. Då blev det ett gäng med mankemang:starta om.återsställa.kunde inte återställa.trodde jag matade ut den och fick bannor för det+ lite annat strul.Nu funkar den ,men vågar ej koppla in den igen utan laddar upp batteriet med en nätsladd.

Men det värsta är att min Itunes verkar ha släktskap med HAL-egen vilja.Och det vill jag inte-hellre den tidigare versionen.Kan det vara en lösning?

Hoppas jag gjort mej förstådd & skickat tillräcklig info för att ni kan sätta er i länsstolen,likt Sherlock Holmes och att det i sånt fall ej skall vara ett "5 piporsproblem". Med önskan om hjälp,Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Inte samma problem som dig men nämner ändå att efter min uppdatering kan jag ej lägga till ny musik, händer absolut ingen ting när jag exempelvis drar och släpper en mapp i iTunes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...