Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med jailbreak


wallin95

Rekommendera Poster

Hej i går så fick jag min ipod touch 3g. Och det första jag gjorde var att försöka jailbreaka den men det funkade inte. Jag andvände mig av blackra1n. Jag slog på blackra1n så funkade det som det skulle men på ipoden så var skärmen bara svart och det kom inte upp någon bild . Jag startade om ipoden och försökte flera gånger men skärmen blev bara svart hela tiden.

 

Jag läste att det är version 3.1.3 på den spelar det någon roll ? Det jag nu undrar är hur jag ska göra ?

 

 

Mvh Tim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återställ telefonen. Googla på återställning av iPhone så hittar du flera guider hur man gör. Man ska hålla nere knapparna ett visst antal sekunder.

 

Anledningen till att det inte funkar är att 3.1.3 är en helt ny firmware som inte går att jailbreaka än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag återställt den men det är fortfarande version 3.1.3 :( Hur ska jag göra går det att nedgradera den ? När kommer jailbreak till 3.1.3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr du kan inte nedgradera den och jag tror inte det kommer någon jailbreak till 3.2.3 nu när Geohot struntar i iPhone. Jag tror att det är en för liten uppdatering för att hackare skall spendera så mycket tid för att jailbreaka den. Det är inte värt det om man redan har en jailbreakad telefon och det har ju Geohot och många andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste att Geoshot hade jailbreakat 3.1.3. nu:) så om du kollar runt på google så kanske du hittar något!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Joeldeluxe94

Du kan jailbreka med spirit. Om du redan har jailbrek på iphonen återställ den och uppdatera till senaste programvaran 3.1.3. Länk: http://spiritjb.com/ du behöver bara trycka på en knapp ;) lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...