Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macworld 2010 Expo


Bushi

Rekommendera Poster

Nu har jag försökt att söka lite i forumet angående detta evenemang (ny på forumet) och inte hittat någon lämplig tråd.

 

Den 9-13 Februari 2010 äger MacWorld Expo rum i San Francisco. Nu är det är det så att jag länge funderat på att gå från från PC till Mac, vilket jag kommer göra inom en snar framtid. Jag sitter bara och velar på om jag nu ska ha en Macbook (late) eller en Macbook (kommer bli 13" i så fall). Jag har läst runt och kikat på macrumors om att det "bör" komma en nya MBP med ny processor.

 

Till min fråga.

Tror ni att chansen är stor att de kommer släppa något där? Hur har det sett ut föregående år när det gäller keynotes och lancering av nya produkter/uppgraderingar?

 

Man börjar bli otålig men vill inte köpa en imorgon och sen får man reda på att de släpper ny nästa vecka (jag kan tänka mig att flertalet här på forumet går i samma tankar, om man ska slå till nu eller vänta lite).

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt men sant tyvärr

 

nu får man förlita sig på att när modellerna kom ut förra året och räkna ett år framåt

börja här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, ok. Jag tackar så mycket för svaren.

Då är det kanske lika bra att köpa sig en ny MBP eller Macbook, de blir väl inte sämre för det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...