Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan inte lyssna på Svradio insticksmodul efterfrågas?


Annatter

Rekommendera Poster

Jag kan inte lyssna på sveriges radio sr eller se kunsskapskanalen play. Det frågas efter en insticksmodul som måste installeras. Vad sjutton är det? Försöker leta efter ev inställningar i min MacBook. Hittar inga och mina datorvänner förstår inte alls. Jag kan dock se svt play utan problem

 

Kan någon hjälpa mig att få klarhet i problemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte lyssna på sveriges radio sr eller se kunsskapskanalen play. Det frågas efter en insticksmodul som måste installeras. Vad sjutton är det? Försöker leta efter ev inställningar i min MacBook. Hittar inga och mina datorvänner förstår inte alls. Jag kan dock se svt play utan problem

 

Kan någon hjälpa mig att få klarhet i problemet?

 

Kan du utveckla frågan lite?

Är det webbradion på denna sida du tänker på: http://www.sr.se/?lid=puff_677324&lpos=rubrik

Har du gjort det inställningar man skall göra i radion?

 

Var kan man se kunskapskanalen på SVT?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah nu kan jag lyssna på radion

men inte se

http://svt.se/2.58296/kunskapskanalen

 

Denna sida (kunskapskanalen) kan man inte se på som ett TV-fönster, bara läsa, efter vad jag har uppfattat detta.

För att kunna läsa här, så får man inte ha klickat i, att man vill blockera popupfönster i Safari-menyn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej

Efter att ha uppdaterat till firefox senste version kan jag nu se kunskapskanalen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Efter att ha uppdaterat till firefox senste version kan jag nu se kunskapskanalen

 

Om du ser till, att det inte finns någon markering på "Blockera popupfönster" i "Safari menyn", som det ser ut i bilden jag sätter

in här, så kan du också se sidan med kunskapskanalen i Safari.

 

post-17076-126736059442_thumb.jpg

 

Däremot kan man väl inte se denna kanal på samma sätt som då man tittar på "Play Rapport", vad jag känner till, så du menar väl att du kan läsa och se denna sida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...