Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Blir varm och äter batteri..


DaLorD

Rekommendera Poster

Helt plötsligt igår märkte jag att telefonen blev varm och drog otroligt mycket batteri..

 

Den e jailbreakad med 3.1.2 via blackR1??

När jag idag kom till danmark och stängde av roaming blev den normal så det lär ju ha att göra med 3G uppkopplingen eller hur den använder push eller hämtar nya mail etc..

 

Nån som upplevt samma problem? Vet inte om jag laddat ner nån uppgradering på senaste och kan inte återställa förren jag e hemma igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft problem med att telefonen ätit batteri efter att jag jailbreakade en gång. Gjorde om hela processen (återställning, därefter jailbreak igen) och sen dess har den fungerat felfritt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft problem med att telefonen ätit batteri efter att jag jailbreakade en gång. Gjorde om hela processen (återställning, därefter jailbreak igen) och sen dess har den fungerat felfritt..

 

För intresserade:

 

Jag hittade problemet.. Det var min kalender som syncar via exchange som bråkade.. märkte att den inte uppdaterade som den skulle.. så jag avaktiverade kalender och sen aktiverade det igen.. Telefonen blinkade som fan i 10 sek sen startade om springboard.. sen fungerade det som det skulle igen..

 

Förmodligen har den legat och försökt uppdatera hela tiden o sugit batteri..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...