Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Termometer app finns det?


AndersPH

Rekommendera Poster

Går det att mäta temperaturen med iPhone om ja, finns det ngn app att köpa? Jag söker inte vanliga väder applikationer utan vill kunna mäta temperaturen i tex ett rum ,ute etc.

 

/anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle väl inte räcka med mjukvara (app), utan det behövs även hårdvara (en termometer). Men jag håller med om att det kunde vara praktiskt att ha i telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle väl inte räcka med mjukvara (app), utan det behövs även hårdvara (en termometer). Men jag håller med om att det kunde vara praktiskt att ha i telefonen.

 

 

lite jobbig att använda som rektal febertermometer dock....den är ju lite stor och otymplig i det avseendet.

 

men som sagt den måste ju ha en termometer för att kunna avgöra värmen...väderappen hämtar ju bara temperaturer från en webserver.

 

 

 

 

 

(kanske måste förtydliga att det var ett skämt...det blir ofta missförstånd på det här forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tänkte jag mer som en allmän termometer i fickan :-)

 

 

 

lite jobbig att använda som rektal febertermometer dock....den är ju lite stor och otymplig i det avseendet.

 

men som sagt den måste ju ha en termometer för att kunna avgöra värmen...väderappen hämtar ju bara temperaturer från en webserver.

 

 

 

 

 

(kanske måste förtydliga att det var ett skämt...det blir ofta missförstånd på det här forumet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu tänkte jag mer som en allmän termometer i fickan :-)

Ja, man undrar ju ofta hur varmt det är i fickan.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...