Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

*.pdf filer i iPod Touch 3G..


BajaMajaN

Rekommendera Poster

Tja!

 

Jag är en utav dom alla lyckliga som fick sig en iPod Touch 3G (64GB) i julklapp! :wub:

 

Och nu är jag lite fundersam om det funkar att få in och läsa *.pdf filer i iPod Touchen..

Går det?

(Jag har sökt, men Jag har inte lyckats få någon träff! :()

 

Till alla mina underbara "mac/apple-vänner"

Gott slut och gott nytt!

:storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klätterväxt

Det går alldeles utmärkt! Mejla pdf-filen till din iPod och sedan är det bara att trycka på den så läses den in :) Sen finns det även program som är mer avancerade än Apples inbyggda "PDF-visare"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går alldeles utmärkt! Mejla pdf-filen till din iPod och sedan är det bara att trycka på den så läses den in :) Sen finns det även program som är mer avancerade än Apples inbyggda "PDF-visare"

 

Tack! Det funka hur bra som helst! :)

Har dock några pdf-er som är för stora för att bifoga. :( (Tips på hur jag kanske kan lösa det?)

 

Kan man spara pdf-erna så man kan kolla offline?

 

 

God fortsättning på 2010!

:storkram:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns många bra appar till detta, jag har tex alltid schema och matsedel i touchen lagrade i en app som heter Air Sharing. men det finns väldigt många andra också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns många bra appar till detta, jag har tex alltid schema och matsedel i touchen lagrade i en app som heter Air Sharing. men det finns väldigt många andra också.

 

 

Oki doki smoki!

Det är precis det jag är sugen på att ha åxå, att ha med sig schema och matsedel etc.. Skulle vara grymt skönt att kunna läsa PDF-filer offline vart jag än är. :)

 

Har du något förslag på en gratis app som funkar?

*host* Eller du kanske har en crackad Air Sharing? *host* :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns många bra appar till detta, jag har tex alltid schema och matsedel i touchen lagrade i en app som heter Air Sharing. men det finns väldigt många andra också.

 

EDIT: Förlåt, dubbel post!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...