Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iWork 10


Hetlund

Rekommendera Poster

Är det någon som vet om det är någon ny version av iWork på gång? Och vad som eventuellt blir nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Edit: d'oh tänkte på fel program.

 

Har ingen aning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen vet någonting, men ryktena lyder att iWork 10 (eller 11) kommer i mitten av nästa år, samt att de blir 64 bitar.

 

Det uppmärksammades härom veckan att Apple har tagit bort "'09"-suffixet på iWork-kartongen, vilket pekar på att nästa version kommer dröja ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, dem släpper väl en ny svit varje år?

 

Det blir nog inga "genombrott", tror jag. Men någonting nytt kan vi nog vänta oss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, dem släpper väl en ny svit varje år?

 

Det blir nog inga "genombrott", tror jag. Men någonting nytt kan vi nog vänta oss.

 

Nä?

Det är väl så det var iWork 05, iWork 08 och sist iWork 09?

Det är möjligt att de ändrat lanseringsintervall nu, men det är egentligen bara 08 och 09 som kommit åren efter varandra.

Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä?

Det är väl så det var iWork 05, iWork 08 och sist iWork 09?

Det är möjligt att de ändrat lanseringsintervall nu, men det är egentligen bara 08 och 09 som kommit åren efter varandra.

Rätta mig om jag har fel.

 

Jo, du har lite fel. Men bara lite! Det hade jag också, så tillsammans hade vi rätt! :P

iWork släpptes först '05, sedan kom det ett nytt iWork '06, '08 och '09. Det var alltså bara '07 som det inte blev något iWork.

Så jag vet inte, det kanske inte kommer något nytt, då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, du har lite fel. Men bara lite! Det hade jag också, så tillsammans hade vi rätt! :P

iWork släpptes först '05, sedan kom det ett nytt iWork '06, '08 och '09. Det var alltså bara '07 som det inte blev något iWork.

Så jag vet inte, det kanske inte kommer något nytt, då!

 

Jag kom på det när jag skrev, men jag hoppades att ingen skulle upptäcka det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...