Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vart ska man köpa iPhone ?


MartinDan

Rekommendera Poster

Hej.

Jag har bestämt mig för att köpa en iPhone 3GS 8GB Svart. MEN, vart ska man köpa den? Vart är det mest prisvärt och bäst? Jag har själv telenor ett abonnemang, men räcker det inte att jag köper Telefonen och sätter in SIM kortet i iPhonen? På Telenor verkar de inte sälja 3GS 8GB heller :S Någon som kan hjälpa mig? (A)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns inga 3GS 8GB. Minsta modellen är 16GB.

Ser inte ut som telenor säljer med kontantkort. Du kan köpa en med kontantkort hos tre och låsa upp den direkt. Sen kan du köra vilket simkort du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bax till vart ska man köpa och ..

Kan man fixa filmkamera till 3G genom jailbreakning eller så? Hur ligger det till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köp inte en 3G, köp en 3GS. Du kommer inte ångra dig. 3G är slö som sirap i jämförelse, och kameran är många gånger bättre. Andrahandsvärdet på en 3G gör ändå prisskillnaden rätt liten om du tänkt köpa ny.

 

Ang. vad som är prisvärt för dig är det helt beroende vad du ska använda mobilen till, och hur mycket. För mig var telia billigast med 29:- + 140:- förhöjd/mån & 1500:- kontant. Detta för att jag surfar mest över wifi, och ringer/smsar rätt lite. Så kika lite på vad du tror du kommer göra med mobilen. Räkna med mer surf än du tror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...