Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Rensa datorn på "gömda filer"


senic

Rekommendera Poster

Har börjat använda en ny torrent-klient, Vuze, som jag tycker fungerar helt okej efter att ha använt både Transmission och uTorrent.

 

Men för någon dag sedan så började jag ladda hem en torrent-fil på ca 20 GB och jag hade då 66 GB ledigt utrymme på datorns hårddisk. Efter att jag bara hade laddat hem 20-30 MB så ångrade jag mig och raderade torrent-filen och det som hade tankats hem. Efter jag hade tömt papperskorgen så fanns det endast 64 GB ledigt utrymme på datorns hårddisk.

 

Så jag får känslan av att det ligger kvar filer på datorn som jag inte lyckas hitta eller ta bort, jag har försökt letat lite i datorn efter filer som kan vara kopplade till Vuze eller mina tidigare torrent-klienter men hittar inget.

 

Är det någon som har "råkat ut" för samma sak eller har en lösning på mitt problem så skulle jag vara väldigt tacksam.

 

Har läst lite om "upprensnings-program" här på forumet men det låter som folk har lite delade meningar om de programen.

 

 

PS. kan vara så att den här tråden hamnade i helt fel kategori, hade lite svårt att veta vart jag skulle placera den. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...