Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Iphone Sudden Death

Coffein

Recommended Posts

Min telefon ,Iphone 3GS 32Gb vit, var till 65%laddad ungefär när jag tog mig iväg för dagens pass med karate. När jag var klar tog jag fram telefonen och den var stendöd. Gick inte att starta och verkade inte ha något batteri. Den tar inte laddning heller, varken från datorn eller adaptern =((

Blir till att gå till tre butiken och lämna in den imorgon.Eller ska man gå till en Apple åf? Någon annan som detta hänt för?

Mvh

Min telefon ,Iphone 3GS 32Gb vit, var till 65%laddad ungefär när jag tog mig iväg för dagens pass med karate. När jag var klar tog jag fram telefonen och den var stendöd. Gick inte att starta och verkade inte ha något batteri. Den tar inte laddning heller, varken från datorn eller adaptern =((

Blir till att gå till tre butiken och lämna in den imorgon.Eller ska man gå till en Apple åf? Någon annan som detta hänt för?

Mvh

Vänd dig till den butik där du har köpt telefonen. Ja, det har hänt andra att telefonen har gått sönder.

har du provat starta om den med home knappen samtidigt som du håller i lås knappen ? detta har hänt 2 ggr för mig löste de med en "reboot" av mobilen

något som jag har varit med om mer än en ggn(både på 2g och 3g vill jag minnas) är att mjukvaran låst sig vad det gäller batteriet... alltså att mjukvaran rapporterat 100% och man har funderat noga och länge efter att ha passerat 24 timmar och den fortfarande rapporterat 100%... pang så har den dött..

Kan det inte vara det?

Har du provat att ladda den minst 30min?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...