Buppa Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Jag har hittat en skärm på: http://www.netonnet.se/art/dator/monitor/m...Dx(124887,3020), som jag tänkte använda som docka för min bärbara. Går det att använda skärmens utgång till mina datorhögtalare? Går det att använda skärmens utgång för tangentbordet? Jag gillar idèen men är osäker på om det fungerar i praktiken. Nån som provat? Mvh Buppa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buppa Posted December 11, 2009 Author Share Posted December 11, 2009 Någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Den har en USB-hubb eller hur? Så allt du kopplar in i den kommer funka med din dator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyaz Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Jag skulle säga att det är 95% chans att det fungerar utmärkt. Så länge alla kontaker är normala kontakter (DVI, USB, stereoplugg etc.) så borde det inte vara några problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buppa Posted December 11, 2009 Author Share Posted December 11, 2009 Tack för hjälpen. Ska prova och återkommer med besked hur det gick. Trevlig helg på er allihop Buppa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.