Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Har ni HP-skrivare bör ni läsa detta


Pocahontas

Rekommendera Poster

MacFixit skriver idag om att de som installerat de senaste drivrutinerna för sina skrivare har upplevt att deras datorer slöas ned.

Kan t.o.m skapa Kernal Panic

Apple skriver här om det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss köpt en Canon i560....Kanon!!! :vissla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset Pocahontas! Ska hålla ett öga på vad Apple och HP kommer fram till, men jag har inte haft några problem alls med datorn.

Jag köpte en HP PSC 1355. Tyvärr går länken till "1350", för inte ens HP själva kan visa sina nyheter. Alltså en Multifunktionsskrivare, som kan fungera som vanlig skrivare, fotoskrivare (med kortplatser och man behöver inte ha datorn på), skanner och kopiator.

Drivrutinerna var riktigt Maciga och användbara (se bild). Jag tycker att det fungerar väldigt bra, lätt att använda för hela familjen.

På denna månad jag har haft den så finns det bara en sak att klaga på, den väsnas, både då den skriver och skannar, den slamrar liksom. Annars blir resultatet av det man gör MYCKET BRA! Som grafiker vill det inte säja lite, man har liksom högre krav.

 

HPdrivrutin.jpg

e651519.jpg

Det här är en 1350, 1355 är silverfärgad och ljusgrå, skillnaden är att skannern har blivit bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...