Eldvindovatten Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Har nu efter lång betänkte tid installerat Snow leopard... och är hittills väldigt nöjd! Dock har jag upptäckt att min webbradio inte vill fungera??? Har gjort de få inställningar som finns men märker ingen skillnad? Är det någon som vet vad som skall göras för att få det att fungera??? Mvh Eldvindovatten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlbo Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Har nu efter lång betänkte tid installerat Snow leopard... och är hittills väldigt nöjd! Dock har jag upptäckt att min webbradio inte vill fungera??? Har gjort de få inställningar som finns men märker ingen skillnad? Är det någon som vet vad som skall göras för att få det att fungera??? Mvh Eldvindovatten Syftar du på SVT:s webbradio? Prova med att installera om Flip4Mac – det fick jag göra då jag nyligen installerade om systemmappen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldvindovatten Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 Wow... Som vanligt snabb service och optimal hjälp! Visst var det Flip4Mac som var out of date!! Tuusen tack för hjälpen Carlbo, du e en hjälte!!! Ha det super Mvh Eldvindovatten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.