Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synca iPhone med Saabs blåtand?


agreus

Rekommendera Poster

Har en saab 9-3 07, med blåtandsync inbyggd. Telonen nappar men slängs ut efter fem sekunder ungefär. Något tips?/Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är inte så konstigt. Det är bara hörlurar och tethering som funkar med Iphone över bluetooth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har en ford fiesta, i min bil fungerar både handsfree telefonsamtal samt ipodfunktionen genom bluetooth.. maila saab vet ja..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I min kompis bil kan jag spela musik från min iPhone så det hörs i bilstereon via bluetooth, så det är inte bara hörlurar och tethering som funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har ni lyckats spela musik över bt i en bil? Har en MB C-klass av senaste modell, med command.. Telefonen funkar med BT men jag har inte kommit på ngt sätt att spela upp musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Far min hade problem med att det inte fungerade först, o det visade sig vara fel på hårdvaran i bilen, också 9-3 -07 (kombi)

Efter detta så var det bara att parkoppla och köra. Den har buggat ur vid ett par tillfällen, men har gått igång igen.

Hör efter med saab så att delarna i bilen fungerar med säkerhet, eller testa med en annan telefon.

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...