Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan man hitta någon här som vill skänka en iMac globe?


Cim-Inc

Rekommendera Poster

Kan man hitta....Någon som skulle kunna skänka en Globe av vilken kaliber som helst tror ni? Vill ha en helt enkelt, men har inte lust att betala för den hehe :P Sålänge den funkar så vill jag ha en, är detta rätt ställe tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratis tror jag det kan bli svårt att få tag på, globen ligger bra till i pris på marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratis tror jag det kan bli svårt att få tag på, globen ligger bra till i pris på marknaden.

 

Mjaa, har sett ett par 20'' för runt 1800-2000kr och de flesta 15-17'' jag sett dem senaste månaderna har gått för 1500 som mest. Men som sagt, om någon skulle känna för att avyttra en gratis så tar jag den gärna :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

... Vill ha en helt enkelt, men har inte lust att betala för den hehe :P ...

 

Tänk om du istället skulle försöka med något i stil med "symbolisk summa... skulle bli glad... tacksamhet... bjuder på något trevligt... kul bytesobjekt" och/eller dylikt. Det är kanske inte alltid som pengarna är viktigast, men då kan sättet oftast bli avgörande. Folk kan sträcka sej ganska långt ibland, när det känns trevligt eller åtminstone en gnutta meningsfullt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om du istället skulle försöka med något i stil med "symbolisk summa... skulle bli glad... tacksamhet...

 

Helt rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjaa, har sett ett par 20'' för runt 1800-2000kr och de flesta 15-17'' jag sett dem senaste månaderna har gått för 1500 som mest. Men som sagt, om någon skulle känna för att avyttra en gratis så tar jag den gärna :P

Ja det är väl ett ganska så högt andrahandspris enligt mig. Man får ju tänka på att datorn är väldigt gammal :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mynameisoscarjo

Sålde min 17" 800 mhz 512 ram 80 HDD för 3200!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rubriken.... :armskeptisk:

 

Bättre nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentar till: "... har sett ett par 20'' för runt 1800-2000kr och de flesta 15-17'' jag sett dem senaste månaderna har gått för 1500 som mest..."

 

Ja det är väl ett ganska så högt andrahandspris enligt mig. Man får ju tänka på att datorn är väldigt gammal :)

 

1500 är billigt för en fin Globe, tycker jag. Det kanske går att köpa en för det priset, förutsatt förstås att någon vill sälja för sådana kaffepengar.

Jag skulle inte släppa min 17" 800MHz Superdrive för de pengarna. Datorn kanske kan betecknas som "väldigt gammal" men den funkar perfekt, pryder sin plats, skärmen är mkt bra, bootar OS 9, kör Classic, går klockrent på Tiger, m m, m m. För 1500 skulle jag kunna köpa fler likadana men aldrig sälja för det priset. Det är fortfarande alldeles för mycket dator för sådan struntsumma, om skicket är perfekt och allt original finns kvar, förstås. Vad får man för kul(t) prylar för 1500?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...