Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

genomskinligt skal till iphone?


apan760

Rekommendera Poster

Jag tycker de flesta skal till iphone är riktigt fula. men nu har jag äntligen hittat två som jag skulle kunna tänka mig

 

http://www.ultra-case.com/product.php?pID=161

 

http://www.macally.com/EN/Product/ArticleS...p?ArticleID=274

 

så jag undrar om det finns någon här som vet var man kan köpa dom i Sverige? för själv kan jag inte hitta någon.

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Köp dem via ditt VISA kort (om du har ett och om de levererar till Sverige)

2. Jag antar att du gjort en ordentlig sök på dessa skal via Google etc?

3. Fråga om ngn av M-Store kan köpa in åt dig utifall de inte har just det skalet

4. Har du ngn kompis som bor i ett utav dessa länder (om skalen inte lev. till just sverige), be honom/henne att köpa in o skicka till dig :)

 

De är det jag kommer på för tillfället. Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Köp dem via ditt VISA kort (om du har ett och om de levererar till Sverige)

2. Jag antar att du gjort en ordentlig sök på dessa skal via Google etc?

3. Fråga om ngn av M-Store kan köpa in åt dig utifall de inte har just det skalet

4. Har du ngn kompis som bor i ett utav dessa länder (om skalen inte lev. till just sverige), be honom/henne att köpa in o skicka till dig :)

 

De är det jag kommer på för tillfället. Lycka till :)

 

Nu frågade jag ju inte efter något av de svaren jag fick från dig, utan bara kort och gått "undrar om det finns någon här som vet var man kan köpa dom i Sverige?"

 

Hade jag undrat över hur man köper den från utlandet, eller om jag borde google efter det, eller om macoteket hade den, eller om jag borde be en kompis skicka den.. så hade jag frågat det.

 

Jag vet att du bara försöker hjälpa till, men jag är inte dum i huvudet och vet hur man köper saker från utlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte mitt här ifrån.

 

Fick det idag och jag är mycket nöjd med det. Jag valde det genomskinliga. Det följer även med två displayskydd av bra kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...