Mathisen Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Fläkten på min Macbook har nyligen börjat surra konstant. När jag kollar iStat Pro ser jag att fläkten ligger på ca 6000 rpm. Jag har startat om och kört skivverktyg, men det gör ingen skillnad. Tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lundare Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Nått ligger å drar en del CPU ser jag, kan ha med saken att göra. Prova att nålla SMC-kretsen. Bör vara denna sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathisen Posted December 1, 2009 Author Share Posted December 1, 2009 Tack för svar. Rotade runt lite i forumet och fann detta: https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=86190 Jag hade en utskrift i kö på en skrivare som inte är ansluten. Därav löpte fläkten amok. Så sjukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Burnet Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Det verkar vara ett ganska vanligt problem det där med skrivarköerna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.