Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hamnar i olika menyer när jag låser upp knapplås.


Fudpucker

Rekommendera Poster

Hej!

 

Hängt runt ett bra tag på detta forum. Verkar finnas mycket samlad kunskap här, så nu ska ni få ännu en nöt att knäcka.

 

Ibland när jag låser upp min telefon (knapplås) hamnar jag inte på "förstasidan" med appar utan ibland hamnar jag i "kontakter" eller i "favoriter". När jag låser telefonen så är jag inte i någon av dessa menyer utan i "hemläget".

Detta är dagens lyxproblem men det irriterar mig, någon som upplever samma sak på sin iphone?

 

iPhone 3GS 16GB, vit.

3.1.2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Hängt runt ett bra tag på detta forum. Verkar finnas mycket samlad kunskap här, så nu ska ni få ännu en nöt att knäcka.

 

Ibland när jag låser upp min telefon (knapplås) hamnar jag inte på "förstasidan" med appar utan ibland hamnar jag i "kontakter" eller i "favoriter". När jag låser telefonen så är jag inte i någon av dessa menyer utan i "hemläget".

Detta är dagens lyxproblem men det irriterar mig, någon som upplever samma sak på sin iphone?

 

iPhone 3GS 16GB, vit.

3.1.2

 

skumt, klickar du 2 ggr på hemknappen så kommer du till favoriter som ligger just i kontakter. kanske har något med saken att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte alls skumt. Du hamnar där du var innan du låste telefonen.

 

Om du avslutat ett samtal så hamnar du i telefoniappen när du låser upp telefonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill inte verka otrevlig, men var det nån av er som ens läste ordentligt vad h*n skrev?

Felbeskrivning och utförande framgår ju tydligt. :)

 

Borde väll knipa iom att jag inte har nåt svar, men ibland kan man inte låta bli :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att min lur gör så där ibland. Har bara gjort en extra tryckning och inte funderat mer på det. Jag ska kolla lite mer noga nästa gång det inträffar att det inte är det man använt sist som startar. Det är inte varje gång man startar utan ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provat på bägge mina iphones och det där "felet" kan jag inte få.

 

Är du helt säker på att det inte är så att du fått ett sms, mms eller telefonsamtal när telefonen varit låst. Då hamnar man nämligen i de apparna när man sen låser upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla svar.

 

Jag är rätt säker på att jag varit i hemskärmen de gånger jag låst telefonen

och inte fått ett SMS eller liknande under tiden.

Hur funkar det för er andra om ni får ett samtal och efter samtalet låser upp knapplåset?

Kommer ni till hemskärmen då eller till kontakterna?

 

Verkar som om det är nåt lurt med min telefon då den hängde sig idag efter ett samtal.

Kanske lika bra att testa en återställning ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontakterna hamnar jag i efter ett samtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...