Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spotify spelar inga låtar


etheline

Rekommendera Poster

Jag installerade Spotify på min dator idag, och till en början funkade det fint. Spelade båda albumen från Hard-Fi på förfesten och skulle nu byta musik, men nu verkar inte Spotify vilja byta låt. Dubbelklickar jag på låten KAN den komma igång, ibland inte och ibland gör den det efter några minuter. Då ska också tilläggas att den inte visar album covers, och när den gör det visar den enbart Hard-Fi som jag spelade innan. Nu har jag suttit förgäves och klickat i inställningar och googlat svar samtidigt som jag försöker få Spotify att spela upp något för oss överhuvudtaget, men det verkar inte funka.

 

Jag har brandväggen på, men när jag installerade Spotify så tillät jag inkommande anslutningar till Spotify, så jag kan inte komma på vad problemet är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag vägrar Spotify att spela upp något överhuvudtaget, och jag kan inte se några skivomslag överhuvudtaget. Ingen som har någon aning om vad felet kan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade problem tidigare idag med att flera låtar slutade efter ca 10-15 sekunder men så slängde jag Spotifys plistfil och nu sedan ca en timme tillbaka fungerar allting perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behövde aldrig slänga någon plist-fil, för dagen efter funkade det och nu har det funkat sen dess. Tjänsten kanske var överbelastad eller något, för min kompis kunde inte spela på sin PC heller. Men skönt att det inte var något större fel i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...