Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

[MW] Novellen


Marooned

Rekommendera Poster

Nu ska vi skriva ihop forumiter!

 

 

Vi fortsätter helt enkelt efter varandra. Såklart håller vi det på en trevlig nivå och kommenterar inte varandras text. Man skriver inte bara 1 rad a la Power, heller inte skriver man en halv bok a la friend. Låt säga att man skriver iallafall minst 2 rader och som mest 20 rader.

 

För att hålla ordning på det så inte det inte krockar så skriv efter texten att man tar det. Exempel:

 

Jag har skrivit och lagt upp en text här

 

Sen skriver Landberg att jag skriver nästa del, så inte 2 sitter och skriver samma fortsättning och så blir krångligt.

 

 

Alla har förstått? Fint vi kör vi igång. Jag tänker att den ska bli runt 15-20 sidor lång, så den dagen vi närmar oss det vet ni att det är dags att runda av och skriva på slutet. (om vi nu kommer sålångt)

 

Bara för att jag börjar så får jag skriva kort. Just det markera den texten som är novellen så att säga med fet text, så man kan urskilja lätt vilken text som är till den och vilka som är bara vanliga inlägg i tråden.

__

 

 

Du har plats nummer tre i kön, tack för att du väntar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

,sa rösten i andra änden på luren. friend blev ordentligt irriterad. "Hur lång tid ska det ta innan man kommer fram till kundtjänst på Comhem egentligen!?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han vaknade med ett ryck och kunde konstatera att han för elfte gången hade haft exakt samma mardröm. Varför alltid denna kundtjänst? Och varför drömde han om friend?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kliade sig i huvudet, klev sakta upp ur sängen, satte fötterna i tofflorna, en handduk runt höften och hasade sen ut i köket. Tankarna snurrade medan han hällde upp vatten till kaffemaskinen. "Friend" tänkte han"honom har jag ju inte träffat på över ett år. Är detta ett varsel? En föraning?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medan tankarna malde i huvudet och kaffebönorna i kvarnen, antog brödskivorna kaffebönornas färg i brödrosten och hoppade upp med en smäll. Han hoppade till av ljudet och satte sig till bords för att äta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Medans han satt där vid köksbordet och det enda som hördes var knastret av brödskivorna mellan hans trumhinnor, så ringde dörrklockan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tusan, var för sen. Glöm detta inlägg!

 

 

Du kan ta det istället, mitt blev kasst ändå. Man ska inte skriva när man inte har lust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han tittade försiktigt ut genom titthålet - fast han visste att det inte märks - och blev minst sagt förvånad när han såg vem som stod därute. Han tänkte snabbt över situationen. Visste personen att han var hemma? Var han egentligen förberedd på detta möte? Han insåg såklart att detta möte var oundvikligt, men hade väl omedvetet hoppats på att slippa.

 

Han öppnade sakta dörren...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utanför stod en kille med i keps med en stor låda i famnen. Bakom honom kunde man skymta DHL-bilen.

-Hej, din nya iMac har kommit, sa budet utnaför dörren. Skriv under här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...