Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Navigon bilhållare


Scratchen

Rekommendera Poster

  • 2 weeks later...

Köpte den för två veckor sedan och den fungerar perfekt till min iPhone 3G 16 Gb.

Stark sugpropp och lätta att fästa på rutan.

 

Dock så släpper tomtom en dyrare variant med inbyggd GPS modul.

 

Men jag är riktigt nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Köpte den för två veckor sedan och den fungerar perfekt till min iPhone 3G 16 Gb.

Stark sugpropp och lätta att fästa på rutan.

 

Dock så släpper tomtom en dyrare variant med inbyggd GPS modul.

 

Men jag är riktigt nöjd.

 

Hallå!

 

Går det att vända på den och sätta fast sugkoppen i instrumentpanelen? Går det precis som tidigare frågats, att tilta den upp/ner/sidled?

 

Hur är känslan att vrida den i horisontalläge, spärrar den sig i läge eller måste man lossa/dra åt en skruv för att justera?

 

//Kim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå!

 

Går det att vända på den och sätta fast sugkoppen i instrumentpanelen? Går det precis som tidigare frågats, att tilta den upp/ner/sidled?

 

Hur är känslan att vrida den i horisontalläge, spärrar den sig i läge eller måste man lossa/dra åt en skruv för att justera?

 

//Kim

 

vill också veta om man kan få sugproppen ner, och om det då gr att ändra vinkel på hållaren.

rutan på lastbilen är alldeles för långt fram + att den är lodrät

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Fick denna i julklapp. Grymt bra hållare. Stabil och bra sugkopp. Den är riktigt trög att vrida till horisontalläge så det är inget man gör hela tiden. Jag har lämnat min i vertikalläge och det tycker jag funkar bra, även för Navigon-programmet.

 

Har inte prövat att montera den uppochner, men jag tror att det kan fungera då hållaren för telefonen sitter på en ganska flexibel kulled. Lämnar dock inga garantier, vill du vara helt säker får du gå till en Mac-butik och kolla på den innan du köper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...